جواب کاربر چرا نامه جام زهر به امام خامنه ای را نقطه ننگ میدانید دلیلش چیست ؟

اشتراک گذاری :

بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر : سلام چرا نقطه ی ننگ ؟ به نظر که منطقی میامد …. دلیل شما برای اینکه این نامه رو ننگ میدونید چیه؟

(منظور از نقطه ننگ همان نامه جام زهر به امام خامنه ای است)

جواب سوال در ادامه

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام محضر محترم کاربر عزیز

جواب سوال شما را میتوان از نگاه های مختلفی پاسخ گفت که به برخی از آنها اشاره میکنم :

۱. مجلس ششم یک مجلسی بود که هر چه میگذرد بیشتر ابعاد غرب زده بودن آن به بیرون درز میکند غرب زده به معنای آنکه اینان کسانی بودند که با آمریکایی ها تماس گرفتند و خواستار دخالت بیگانگان در سرنوشت کشور بودند و میدانید که ایرانی از سنی و شیعه و ارمنی و… هیچگاه زیر بار دخالت بیگانه نمیرود.

۲. برای بهتر فهمیدن اینکه چه ابعادی این نامه دارد باید به نامه جام زهر امام خمینی (ره) دقت و توجه کنیم در آن برهه حساس که رزمندگان اسلام در آستانه ی یک پیروزی بزرگتر و عظیم تر از آنچه بعد از قطعنامه رخ داد بودند و فشار بی امان برخی ها باعث شد امام مجبور به کوتاه آمدن و نوشیدن جام زهر به اصطلاح شوند دقیقا همین فضا آن هنگام در تحصنات مجلس حاکم بود کشور با ایستادگی در مقابل دشمن یک پیروزی بزرگ کسب میکرد که هسته ای و لیزر بخشی از آن بود و  اینان میخواستند که امام خامنه ای به خاطر ترس و کرنشی که اینان داشتند کوتاه بیایند که البته موفق نشدند.

۳.شما فرمودید که منطقی به نظر میرسد شما از زاوبه نگاه خودتان درست دیده اید اما اینان به اسم تعقل و عقل گرایی میخواستند خود را پایبند به عقل نشان دهند گول ظاهر نامه را نخورید اولا امام فرمودند هر وقت دشمن برای شما سوت و کف زد ببینید چه کرده اید که در این قضیه دشمن خوشحال شد دوما وقتی شما در مقابل مستکبر کرنش کنی و یک قدمی ولو کوتاه عقب نشینی کنی باید تا آخر بروی مستکبر که انسان کریم نیست که در مقابلش کرنش کنیم هر چه عقب بیایی بیشتر جلو می آید.

۴. این کسانی که این نامه را به امضا رسانده اند اگر بررسی کنید میبینید که چه جاها که نرفته و نرسیده اند و بعدا معلوم شد که پشت این نقاب عقلانیت مآبانه چه نیت هایی بوده است و شاید امروز میفهمیم که اینان اصلا به قسمتهایی از این نامه هم پایبند نیستند و فقط برای نشان دادن اینکه ما هم طرفدار و دوستدار انقلاب و آرمان های آن هستیم برخی مطالب را در نامه آورده اند وگرنه همه میدانند نظر امام به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و  آرمان هایش چیست؟

۵. نوشتن نامه به ولی فقیه آن هم این طور دست بالا برای اهل ولایت که اکثر مردم ما ولایت را قلبا در خود دارند یک گستاخی بود.

 

دوست عزیز برادر و با خواهر گرامی شما با قلب پاک خودت میبینی و حسن نیت داری ولی به راستی حقیقت اینان این بود که عرض شد

 

مدیر سیاسی خبرگزاری مهاجر

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 70

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مستند تلویزیونی صراط - قسمت هشتم - جوانان و راهی که آمده ایم - واحد مرکزی خبر

پ اکتبر 15 , 2015
تلویزیون بصیرت  مستند تلویزیونی صراط – قسمت هشتم – جوانان و راهی که آمده ایم – واحد مرکزی خبر دانلود با حجم ۱۲.۲ مگابایت به مدت ۱۶ دقیقه و ۲۵ ثانیه از لینک مستقیم دانلود با حجم ۱۲.۲ مگابایت به مدت ۱۶ دقیقه و ۲۵ ثانیه از مدیا فایر   […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...