جوونارو عقده ای کردن با دوست دخترت جرات نداری تو خیابون دور بزنی.

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – جوابهای کاربران

بسم الله الرحمن الرحیم – نظر کاربر : ما از پایه خرابیم جوونارو عقده ای کردن با دوست دخترت جرات نداری تو خیابون دور بزنی.

جواب در ادامه

جواب مدیر : با سلام خدمت کاربر محترم   ، دوست عزیز مشکل ازدواج بخشیش برمیگرده به دولت و حکومت و بخش مهمی از اون برمیگرده به ما . کسانی رو میشناسم که ازدواجشون ختم میشه به رفتن به محضر عقد و سپس به خانه برای زندگی. کسی رو میشناسم که با پبک نیک و مستاجری شروع کرد و امروز زندگی خوبی داره. و بسیاری دیگر که مربوط به همین چند سال است.

ما هستیم که با تجملات و با درست کردن مراسمات خرافی و گناه و توقعات آنچنانی که برای مردم است و هیچ ارزشی ندارد کار ازدواج را سخت کرده ایم . 300 تا 400 هزار خانه ای که در تهران خالی است رو ما مردم هستیم که خالی گذاشتیم و حاضر نیستیم دست جوانی را بگیریم و در این خانه ها مستقر کنیم.

برادر عزیز دوست دختر و گشت زدن توی خیابون که نشد راه حل. برو ببین آن دست از کشورهایی که آزادی جنسی و این روابط دختر و پسری را در دستور کار قرار داده اند مشکل پیدا کرده اند . خانواده ای تشکیل نمی شود و اگر تشکیل شود بچه ای به دنیا نمی آورد.

کشوری مثل آلمان که جزو کشورهای صنعتی دنیاست و من و شما ماشینهای آنان را می بینیم و غبطه میخوریم که اینها به کجا رسیده اند رشد جمعیت ندارد. چند سال دیگر آلمانی وجود نخواهد داشت.

ما به اندازه خودمان قدمی برنمیداریم و کاری انجام نمی دهیم . همه هم معترضیم اما دریغ از یک قدم برای اصلاح جامعه برداشتن.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انیمیشن استر یا همان داستان سبزیجات صهیونیستی از تلویزیون - فراماسونری

ش آوریل 11 , 2015
خبرگزاری حقیقت – پخش این انیمیشن که اشاره به یک قسمت مهم تاریخ ایران دارد را اگر بگوییم ندانسته بوده که وای به حال سیما و اگر بگوییم دانسته بوده که نفوذ عجیب و سریع فراماسونری و دستگاه تبلیغاتی صهیونیستی را در سیما نشان میدهد این به معنای آن نیست […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...