جیسون رضاییان و دولت خوشحال روحانی

اشتراک گذاری :

نودیها: مهدی محمدی، کارشناس سیاسی با انتشار تصویری از جیسون رضاییان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
🔹امروز ۴ زندانی ایرانی- آمریکایی در مقابل بسته‌ای از امتیازها با طرف آمریکایی مبادله شدند.
🔹اصلی‌ترین فردی که امروز آزاد شده جیسون رضاییان است. بقیه افراد چندان مهم نیستند. آمریکا هم اگر چیزی به ایران داده بابت رضاییان بوده نه آن ۳ نفر دیگر.
🔹روزی که رضاییان دستگیر شد، بسیاری، از جمله برخی از مقام‌های دولتی، معترض بودند که او یک روزنامه‌نگار ساده است و نباید چنین بی محابا اتهام‌های امنیتی به او وارد شود.
🔹امروز اما، بی‌آنکه ضرورتی به انتشار جزئیات فعالیت رضاییان در ایران باشد، از همین رفتار آمریکا می‌توان فهمید که رضاییان هر چه بوده، یک روزنامه‌نگار ساده نبوده.
🔹اگر امتیازی از دشمن گرفته می‌شود، این نه هنر دیپلماسی، بلکه مهارت مردانی است که در زمان مناسب، با اقدام درست و دقیق، سرمایه‌ای معتبر برای معامله خلق می‌کنند.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فرج الله سلحشور بستری شد

د ژانویه 18 , 2016
نودیها : «بصیر سلحشور» فرزند فرج‌الله سلحشور گفت: پدرم از روز چهارشنبه به دلیل وخامت حالشان در بیمارستان بقیهالله (عج) و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند. وی افزود: خدا را شکر طی روزهای اخیر و پس از بستری در بیمارستان با دعای خیر مردم حال پدر رو به بهبودی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...