حذف بزرگترین تابلوی ضدآمریکایی شهر تهران

اشتراک گذاری :

نودیها:تابلوی خیابانی جنجالی میدان ولیعصر که ۵ سال پیش در انتهای بلوار کریم خان و مجاورت میدان ولی عصر(عج) تهران به نمایش گذاشته شده بود و نصب آن به عنوان اولین تابلو از روسای جمهور آمریکا با حواشی بسیاری همراه بود برداشته شد.

در این تابلوی بسیار بزرگ، تصویری از باراک اوباما در کنار شمر بن ذی الجوشن ترسیم شده است که مجموع تصویر و نوشته های زیر آن ، تداعی گر ماجرای امان نامه شمر به حضرت ابوالفضل(ع) در روزهای قبل از عاشوراست که البته توسط حضرت ، رد شد.

در نوشته اول، که به سبک زیر نویس شبکه بی بی سی فارسی و “سرخط خبرها”ی آن طراحی شده ، شمر در سال ۶۱ هجری می گوید:” با ما باش ، در امان باش.” و در نوشته دوم نیز ، اوباما در سال ۲۰۱۳ میلادی همان جمله را تکرار می کند و می گوید: “با ما باش در امان باش.”

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شیوع پدیده "دم درآوردن" انسانها بر اثر مصرف‌ "محصولات تراریخته"

ی دسامبر 17 , 2017
نودیها:برخی از عوارض مصرف “محصولات تراریخته” خود را به‌صورت اختلالات ژنتیکی و اختلال در رشد نابهنجار اعضای بدن نشان می‌دهد؛ طی سالیان اخیر، پدیده “دم درآوردن” در محدوده شبه قاره هند که سالها به کشت و مصرف محصولات تراریخته مبادرت دارند، بسیار فراوان شده است. طی سالیان اخیر، جریانی در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...