حرف خنده دار روحانی و هاشمی در مورد سرداران هسته ای

اشتراک گذاری :

بیانیه توفقنامه لوزان

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – چند روز قبل حسن روحانی رئیس جمهور محترم در بیانی مذاکره کنندگان هسته ای را سرداران هسته ای خواند و این سخن توسط هاشمی رفسنجانی هم تکرار شد.

سوال اینجاست به دور از هر گونه جناح بازی! و یا تعصب، چطور می شود که وقتی توقف غنی سازی و بسیاری از مسایل مورد مذاکره توسط طرف ایرانی کاملا اجرا می شود و طرف غربی تقریبا اگر متوازن نگاه کنیم چیزی به ما نداده است. از آن طرف تهدید، تحریم بیشتر و تحقیر بیشتر دشمن در هر باز مذاکره بیشتر می شود، بگوییم سردار؟!

بله ، زحمات زیادی توسط تیم مذاکره کننده کشیده شده و می شود اما دستاوردها در هر بار مذاکره از ژنو تا لوزان و تا امروز کمتر و کمتر شده. غنی سازی از بیست درصد تا سه و شصت و هفت صدم درصد تغییر کرده. روی مراکز هسته ای روز به روز بیشتر عقب نشسته ایم و در عین حال طرف مقابل نه تنها کرنشی نکرده بلکه پررو تر شده و زیاده خواه تر شده تا جایی که با اینکه توافق لوزان که منتقدان بسیاری داشت هم به زیر پا گذاشته شده و ظریف می گوید که طرفهای مقابل به لوزان پایبند باشند که نیستند.

صرف زحمت کشیدن نیست که قابل تقدیر است مثل کسی که خیلی زحمت می کشد و نتیجه عکس در کاری می گیرد و ما بگوییم درست است که نتیجه خوبی نگرفتی و مثلا ضرر چند میلیونی زدی اما زحمت خودت را کشیدی. در برخی کارها زحمت کشیدن اگر نتایج مثبتی داشته باشد قابل تقدیر است وگرنه زحمت بیشتر در باتلاق انسان را بیشتر در آن فرو می برد.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ خندیدن از نوزادی تا پیری - بسیار جالب

ش ژوئن 6 , 2015
دانلود کلیپ با حجم ۷ مگابایت برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 15

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...