حزب الله:کودک سوزی امروز صهیونیست‌ها مصداق تروریسم است

اشتراک گذاری :

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اقدام صبح امروز صهیونیست‌ها در حمله به منزل یک فلسطینی و سوزاندن کودک شیرخوار فلسطینی را محکوم کرد و افزود: این اقدام مصداق تروریست است.

حزب الله در این بیانیه تصریح کرد که جنایت وحشیانه آتش زدن خانه و سوختن کودک فلسطینی مصداق تروریسم کینه توزانه شهرک نشینان صهیونیست است.

مقاومت اسلامی در ادامه این بیانیه تاکید کرد که مقابله با این جنایت وحشیانه نیاز به حرکت ملت‌ها در راستای مقابله با اشغالگری صهیونیست‌ها دارد.

در پی سوزانده شدن منزل یک خانواده فلسطینی در کرانه باختری توسط صهیونیست‌های تندرو، فرزند ۱۸ ماهه این خانواده در آتش سوخت و جان باخت.

چهار عضو دیگر این خانواده نیز متحمل جراحات سخت شده‌اند.این اقدام صهیونیست‌ها با انتقادات تند بین‌المللی مواجه شده است.

یهودیان افراطی در سایه حمایت نیروهای امنیتی اسرائیلی طی سال‌های متمادی به فلسطینی ها در کرانه باختری حمله کرده و بارها اقدام به آتش زدن مساجد،‌منازل و مزارع فلسطینی‌ها کرده‌اند.

نیروهای امنیتی اسرائیل تنها نظاره گر اقدامات تبهکارانه یهودیان تندرو در کرانه باختری بوده‌اند و رسانه‌ها بارها گزارش داده‌اند که مقامات امنیتی اسرائیل با یهودیان افراطی هماهنگ هستند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

د‌وباره به آژانس هسته‌ای اعتماد‌ کنیم؟

ش آگوست 1 , 2015
 «منصور حقیقت‌پور» در روزنامه «حمایت» نوشت: پس از پایان مذاکرات هسته‌ای و ارائه جمع‌بند‌ی آن، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان نهاد‌ ناظر بر فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان، از نقشه راه و ساز و کاری خبر د‌اد‌ که به صورت محرمانه با مسئولین ایرانی برای حل ابعاد‌ احتمالی نظامی برنامه‌ هسته‌ای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...