حسن روحانی به جای صرفه‌جویی بازهم به مردم پیامک داد

اشتراک گذاری :

سایت نودیها –  قبل از شروع سال جدید، بسیاری از مردم، کارشناسان و تحلیل‌گران از روحانی درخواست کردند به جای اسراف و ارسال پیام تبلیغاتی برای تبریک سال نو، به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشد.

همواره این سؤال مطرح بوده است که هزینه پیامک تبلیغاتی روحانی از کجا تأمین می‌شود و اپراتورهایی که برای مردم ایران پیام تبلیغاتی روحانی را ارسال می‌کنند، با چه هزینه‌ای یا زیر بار چه فشاری چنین اقدامی را انجام می‌دهند که تا به حال هیچ کسی درباره هزینه این پیامک‌ها گزارشی به مردم نداده است.

به هرجهت روحانی امسال نیز بدون درنظر گرفتن خواست مردم، پیامک تبلیغاتی را برای مردم ارسال کرد.

روحانی در پیام تبلیغاتی خود که شائبه انتخاباتی نیز دارد و در سالی که همراه با دو انتخابت مهم است، با استفاده از الفاظ اعتدال و  پیروزی، سال جدید را تبریک گفته است.

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نوروز امسال تنهایی سفر نکنید

س مارس 21 , 2017
نودیها:وقتی دو خانواده با فرهنگهای متفاوت قصد سفر با یکدیگر را دارند، لازم است که قبل از سفر در مورد فرهنگ خانوادگی یکدیگر بررسی داشته باشند تا به هنگام برخورد با جنبه های گوناگونی که در فرهنگ دیگری ملاحظه می نمایید، بتوانید خود را با ان تطبیق دهید و نه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...