حسین شریعتمداری: مأموریت جدید فتنه‌گران ناراضی کردن مردم با ایجاد گرانی است

اشتراک گذاری :

نودیها:

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ کاملاً بیرونی کنترل می‌شد، تصریح کرد: در جنگ احزاب همه دشمنان اسلام تصمیم گرفتند اختلافات را کنار بگذارند و به دشمن اصلی که جمهوری اسلامی است، ضربه بزنند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه در جنگ احزاب همه فرقه‌ها برای مقابله با نظام اسلامی گرد هم آمده بودند، اضافه کرد: حتی عبدالمالک ریگی نیز برای حمایت از دشمنان اسلام و فتنه‌گران به میدان آمده بود.

نماینده ولی‌فقیه در مؤسسه کیهان با بیان اینکه نتانیاهو رسماً اصلاح‌طلبان را سرمایه رژیم صهیونیستی خوانده بود، بیان کرد: انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی رسماً حمایت خود را از جنبش سبز اعلام کرده بودند.

شریعتمداری با استناد به حمایت دشمنان نظام اسلامی از فتنه‌گران داخلی اظهار کرد: اگر فتنه‌گران می‌گویند با دشمنان ارتباطی نداشتند، چرا آن‌ها حمایت خود را تکذیب نکردند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اتفاقات آوریل سال ۲۰۰۸ در واشنگتن بیان کرد: در آنجا مطرح شد که باید احتمال تقلب در انتخابات مطرح و پیش‌بینی شود! در صورتی‌ که این میزگرد ۱۳ ماه قبل از انتخابات تشکیل شد.

وی، چنین اقدامی را در جمهوری اسلامی بی‌سابقه دانست و گفت: کسی که این احتمال را مطرح می‌کند و همه او را می‌شناسند، از کدام واسطه‌ها دستور می‌گیرد؟! شاید حتی خودش نمی‌دانست در چه میدانی بازی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در مؤسسه کیهان با بیان اینکه مسئول میز ایران در CIA یک روز قبل از انتخابات گفته بود فردا در ایران، انتخابات نیست، افزود: وی گفته بود انتخابات فردا در ایران شبیه انقلاب‌های رنگینی خواهد بود که در اکراین و صربستان داشتیم و پس از ایران نوبت سوریه خواهد بود.

شریعتمداری با اشاره به مصاحبه موسوی یک روز قبل از انتخابات در مجله Times اظهار کرد: موسوی گفته بود در صورت شکست با فشار بر رهبری اقدامات دیگری خواهد کرد، مردم نباید فریب چنین افرادی را می‌خوردند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به تیتر روزنامه کیهان پیش از انتخابات ۸۸ گفت: ما تمامی مراحل فتنه را پیشاپیش پیش‌بینی کرده بودیم و آخرین پرده سناریو افراطیون آشوب پس از شکست بود.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ طراحی‌ شده و به‌ مراتب خطرناک‌تر از جنگ احزاب بود، تشریح کرد: در صدر اسلام، خوارجی که ماندند، دست از افکار خود نکشیده بودند و برخورد نکردن با این افراد شهادت امام علی (ع)، امام حسن (ع) و واقعه عاشورا را در پی داشت که به دست همان بازماندگان خوارج رقم خورد.

نماینده ولی‌فقیه در مؤسسه کیهان با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ رسماً با دشمن همسو شدند اظهار کرد: فتنه‌گران در ۹ دی سال ۸۸ با حماسه عظیم مردم شکست خوردند، اما نظرات خود را پس نگرفتند و درصدد ایجاد فتنه‌های دیگر خواهند بود.

وی افزود: فتنه‌گران پیاده‌نظام دشمن برای براندازی نظام اسلامی‌ شده بودند، برای شناسایی این افراد باید از مواضع آن‌ها مخرج مشترک گرفت و آن فروپاشی نظام اسلامی بود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تأکید بر لزوم رصد فتنه‌گران گفت: ما نمی‌گوییم وارد زندگی خصوصی‌شان برویم، اما باید مواضع آن‌ها دنبال شود، چراکه ابن‌ملجم‌ها نمی‌خواهند بار دیگر مالک به آب‌وخاک مسلمانان بازگردد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه فتنه‌گران هنوز از اقدامات و عقاید خود دست نکشیده‌اند، توضیح داد: در جنگ، دشمن به سراغ حساس‌ترین نقطه می‌رود و این را دریافته است که حساس‌ترین نقطه ایران نیروهای نظامی‌اش نیست، بلکه اقتصاد است.

نماینده ولی‌فقیه در مؤسسه کیهان با اذعان بر اینکه مأموریت جدید فتنه‌گران ناراضی کردن مردم با ایجاد تنگی معیشت و گرانی است، مطرح کرد: چه کسی گفته است، چوب بستنی، خلال‌دندان و پورشه و بنز از خارج از کشور وارد کنید و به نام کارت بازرگانی یک زن فقیر روستایی، خرید کنید تا خودتان را موجه جلوه دهید؟!

وی با بیان اینکه مسؤولان هرروز به مردم دروغ‌های جدید می‌گویند، گفت: اگر نمی‌توانید حقیقت را بگویید و پاسخی ندارید از پای تریبون پایین بیایید، وگرنه به سؤالات جواب دهید.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به جریانات و اعتراضات روزهای اخیر کشور گفت: اگر به شعارهای سران این جریانات نگاه کنیم، بوی فتنه را حس می‌کنیم و متوجه می‌شویم این ‌اتفاقات زیر سر همان افراد است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اظهارات مذاکره‌کنندگان در خصوص تیم مذاکره‌کننده ایران اظهار کرد: آن‌ها گفته‌اند، برداشت ما از رئیس‌جمهور این است که او فروشنده‌ای بدهکار و عجول است و حاضر است منافع ملی کشور خود را بفروشد و هرچه خریدار سقف بیشتری داشته باشد قیمت فروش پایین‌تر خواهد آمد.

شریعتمداری افزود: وقتی می‌گویند توان مالی کشور در حد پخت آبگوشت بزباش است، یعنی دست روی دست گذاشته‌اند و برای رونق اقتصادی کشور حرکتی نمی‌کنند و منابع کشور را وردست بیگانگان قرار می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در مؤسسه کیهان با تأکید بر اینکه این جریان یک‌بار دست به وطن‌فروشی زده است، گفت: این جریان از اقدام خود دست برنداشته است، پس احتمال دست زدن به اقدامات دیگر نیز خواهد داشت، کفش دزد مسجد که نباید پیش‌نماز مسجد باشد! چرا مسؤولیت‌های حساس را به این افراد داده‌اید.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری درباره جریان فتنه گفت: عده‌ای عمداً نمی‌خواهند مشکلات برطرف شود، با خودتان فکر نمی‌کنید این وطن‌فروشان و عواملی که مسؤولیت پخت غذای مسافران قطار را به شرکت اتریشی داده‌اند چه کسانی هستند؟!

دانشجو

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد در بیانیه‌ای اعلام کردند: تکذیب مشکلات معیشتی از سوی مسئولین مضحک است/ چرا جهانگیری در جمع تظاهرکنندگان حاضر نشد؟

ش دسامبر 30 , 2017
نودیها:۵۶ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مشهد مقدس در خصوص اتفاقات اخیر این شهر بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم “إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‏ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...