حضور داور زن در جام‌جهانی صحت ندارد+سند

اشتراک گذاری :

نودیها:وجود کمک داور زن در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و قضاوت آن برای تیم ملی ایران یکی از شایعاتی است که در روزهای جام‌جهانی به سرعت در بین کاربران فضای مجازی دست به دست شد.

برخی دیگر حتی این شائبه را دامن زدند ک در خصوص قضاوت فرناندو کلومبو برزیلی برای ایران احتمال عدم پخش دیدار ایران و پرتغال وجود دارد.

اما یک منبع آگاه در روسیه  حضور کمک داور زن در رقابت‌ها را تکذیب کرد. برای بررسی‌ دقیق‌تر به سایت فدراسیون جهانی فوتبال مراجعه کردیم که در آن جا هم خبری از نام این کمک داور زن در لیست اعلام شده از سوی فیفا وجود نداشت.

 

به نظر می‌رسد برخی افراد سودجو برای فشار آوردن به صدا و سیما و زیر سوال بردن عدم نمایش زنان برهنه در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران این شایعه را به وجود آوردند و به آن دامن زدند.

فارس

 

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 26

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

درگیری اعضای کادر فنی سوئد و آلمان پس از گل کروس

ی ژوئن 24 , 2018
نودیها: تیم‌های ملی فوتبال آلمان و سوئد در دومین دیدار خود از گروه F مسابقات جام‌جهانی فوتبال، امشب (شنبه) به مصاف هم رفتند و در حالی که این دیدار تا دقیقه ۵+۹۰ با نتیجه یک – یک در جریان بود، تونی کروس با یک ضربه زیبا برتری آلمان را رقم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...