حق با کیست؟ توسعه دهندگان تراریخته یا منتقدین؟

اشتراک گذاری :

نودیها:برای بسیاری که چند سال پیگیر بحث ها، مقالات، گزارشات و مناظرات این دو گروه بوده اند پاسخ روشن است و نظر خواهی های متعدد در جهان و ایران‌ نشان می دهد بالای ۸۰ درصد مردم معتقدند تا روشن شدن ابهامات، باید واردات، کشت و مصرف محصولات تراریخته به مدت ۵ سال ممنوع شود ولی تحقیقات و توسعه فناوری تراریخته و همچنین ارزیابی علمی خطرات به جد ادامه یابد تا هم از علم و فناوری روز عقب نمانیم و هم پاسخ ابهامات داده شود تا تصمیمی عاقلانه گرفته شود.


بسیاری از کشورهای پیشرفته و معتدل بر اساس اصل کلیدی *احتیاط* پروتوکل ایمنی زیستی همین‌کار را کرده اند مثل سویس و ۳۷ کشور دیگر.
ولی به هر حال عده ای هنوز مردد هستند که کدام درست‌ می گویند.
تردید در تشخیص حق از باطل به چند دلیل است:
۱- عدم آشنایی دقیق و یا کافی از موضوع.
۲- گرایش سیاسی یا جناحی به یک سو.
۳- داشتن منفعت و سود.
۴- بی تفاوت بودن و مهم ندانستن موضوع.
همه آنانی که با تحقیق و بررسی و بدون داشتن منفعت و سود و گرایش جناحی و با صداقت، توجه به منافع ملی، سلامت مردم، حفظ کشاورزی، تنوع زیستی و محیط زیست جهت نسل های آینده با عاقبت اندیشی و خردمندانه به موضوع پرداخته اند و به این نتیجه رسیده اند که:
ایمنی محصولات تراریخته بطور جدی زیر سئوال است و به همین دلیل واردات و کشت و مصرف آن فعلا صلاح نیست.
بنابراین آنهایی که هنوز در این‌ مورد تردید دارند به مطالب زیر توجه کنند شاید پاسخ را بیابند:

۱. توسعه دهندگان تراریخته در جهان چه کسانی بوده اند:
کمپانی مونسانتو اولین و بزرگترین کمپانی تراریخته جهان است.
مطالعه تاریخچه و سوابق این‌ کمپانی در تولید سلاح های شیمیایی کشتار جمعی و حمایت بنیادهای سرمایه داری مافیایی چون بنیاد راکفلر و افشای هزاران سند از تخلفات، فساد، تقلب و دروغ و صدها پرونده دادگاهی بر علیه آن هر عاقل در جستجوی حقیقت را به تردید می اندازد که ایا واقعا اینها به دنبال خدمت به بشریت و رفع گرسنگی و فقر و توسعه کشاورزی سالم هستند یا تجارت و سلطه بر غذا بعنوان یک ابزار مهم کنترل جهان؟
۲- بررسی سوابق و گفتار و عملکرد
سرکردگان تراریخته ایران:
بررسی ریشه ای و منصفانه فعالیتها و اقدامات ۲۵ سال گذشته این افراد، هر انسان صادقی را در شناخت حقیقت یاری می کند. سر کرده اصلی تراریخته ایران و بعد افراد دیگر اطراف او در موسسه ای در فیلیپین تحصیل کرده اند که بنیان‌ گذار آن در ۵۰ سال پیش همان بنیاد سرمایه داری مافیایی حامی کمپانی مونسانتو یعنی راکفلر است. بنیاد راکفلر مرکز تحقیقات بین المللی برنج یا IRRI را با هدف سلطه بر ماده غدایی اصلی مردم اسیا و خاورمیانه یعنی برنج را ۵۰ سال قبل در فیلیپین تاسیس کرده تا با جذب تربیت افرادی خاص از کشورهای منطقه و برگرداندن انها به کشورشان و با حمایت و تبلیغ انها را به تدریج در مراکز راهبردی و تصمیم گیری کشور مورد هدف نفوذ داده تا نقشه های خطرناک خود و در واقع نظام سلطه بر غذا را در آن کشور اجرایی کنند.
بررسی سوابق سرکرده تراریخته ایران و سرکرده تراریخته پاکستان یعنی یوسف ظفر در ۲۵ سال گذشته دقیقا اجرای آرام پروژه نفوذ تدریجی در نهادهای تصمیم گیری تا نهادهای کلیدی برای تراریخته کردن کشور را نشان می دهد.
یوسف ظفر سرکرده تراریخته پاکستان به دلیل شرایط سیاسی ناپایدار این‌کشور موفق شد نقشه را اجرا کند.
او پنبه را هدف گرفت چون پاکستان چهارمین تولید کننده بزرگ پنبه جهان است.
او با کمک و حمایت بنیاد راکفلر و تبلیغات و بزرگ کردن بادکنکی او بعنوان دانشمند برجسته؟ برنده جایزه فلان، نفوذ تدریجی او در نهادهای تصمیم گیری پاکستان انجام گرفت و نتیجه: پنبه تراریخته را در پاکستان چنان توسعه داد که اینک ۹۲% پنبه پاکستان تراریخته است و پس از ۱۶ سال نتیجه آن فاجعه بار شده است تولید کاهش یافته آفت های مقاوم توسعه یافته و پنبه پاکستان به دلیل تراریخته بودن بازار اروپا را از دست داده و مصیبت ایجاد شده.
بله بنیاد راکفلر و کمپانی مونسانتو با همین‌ نقشه ده ها کشور فقیر دیگر را آلوده کرده اند.
اما سرکرده تراریخته ایران دوست صمیمی یوسف ظفر است.
یوسف ظفر موفق شد ماموریتش در پاکستان را اجرا کند ولی دوست ایرانی او در ایران هرچند موفق شد به تدریج و با تبلیغات ها و حمایت های خارجی چون بادکنکی باد کند و عناوینی پوشالی مشابه یوسف ظفر را مانند دانشمندی برجسته و بدنده جایزه فلان.. را برایش بسازند تا زمینه نفوذ در نهاد های نظام را ایجاد کنند که متاسفانه با بی توجهی و غفلت مسئولین و نهادهلی نظارتی و حمایت شدید برخی از او از جمله رئیس فعلی سازمان محیط زیست این نفوذ در مراکز مهم و تصمیم گیری اتفاق افتاد و دقیقا مانند یوسف ظفر به مراکز و‌نهاد های مهم‌ کشوری وارد شد تا نقشه مشابه که در پاکستان با پنبه رخ داد را در ایران با برنج که غذای اصلی مردم است انجام دهد.
به افرادی که هنوز مردد هستند پیشنهاد می کنیم اسناد و مدارک این روند تدریجی و خطرناک نفوذ را بدون حساسیت در گزارش های مستند خبرگزاری تسنیم موسوم به پرونده مزرعه پدری مطالعه کنند تا بتوانند تصمیمی درست و صادقانه بگیرند.
بنابراین اینها قصد جدی دارند ایران را تراریخته کنند .
مانند یوسف ظفر ولی هم با برنج تراریخته و هم پنبه تراریخته و سپس اقلامی دیگر تراریخته.
نتیجه نابودی کشاورزی ایران.
هدف اجرای نقشه سلطه غذایی هنری کیسینجر و بنیاد راکفلر و نهایت:
کنترل ملت ایران.
این اصلا توهم توطئه نیست بلکه حاصل سالها تحقیق، گرد آوری اسناد و مدارک توسط گروهی از دانشمندان از جمله افرادی چون دکتر اسکندری وزیر سابق کشاورزی و سالها رییس سرکرده تراریخته ایران، دکتر خیام نکویی ده سال رییس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و رئیس مستقیم سرکرده تراریخته و یاران او و همچنین دکتر توکلیان سالها رئیس همان پژوهشکده و سالها رئیس سرکرده تراریخته و ده ها دانشمندی که از ۲۵ سال پیش با فعالیت های سیاسی و رفت و آمدها و روابط خارجی و جلسات و اقدامات غیر قانونی این سرکردگان آشنایی کامل دارند.
۳- فعالیت های تجاری و انواع شرکت ها و فعالیت های شدید حزبی و سیاسی این افراد.
۴- اخلاق و رفتار این افراد.
یکی از ویژگی های گروه باطل، بی اخلاقی، بد دهنی، توهین، تهدید، فحش، شکایت، دادگاهی کردن، اخراج اساتید منتقد از دانشگاه، به هم زدن جلسات سخنرانی، سفسطه، سند سازی، تخریب و ترور شخصیت است.
آنهایی که مناظرات و مصاحبه ها و مقالات این افراد بخصوص حلقه مرکزی از سرکرده تراریخته و ان چند نفر دیگر را دیده و مطالعه کرده اند شاهد این نوع ادبیات و اخلاق و رفتار نامناسب بوده اند.
داستان معروف خانم دکتر گزارشگر پزشک تلویزیون و توهین مستقیم سرکرده تراریخته به ایشان و بعد پیشنهاد رشوه را حتما مطالعه کنید تا باطل را بشناسید.
۴- روش های تقلیدی و روانشناسی حذف منتقدین و مخالفین.
این روش را سرکردگان تراریخته ایران از مافیای تراریخته جهانی آموخته اند. و آن این اصل است: هر سند و مدرک علمی و تحقیقاتی و هر بحث علمی مستند که منتقدین و مخالفین ارائه کردند براحتی و بدون توجه به سندیت آن انکار کنید. بگویید جعلی است؟ غلط است؟ اشتباه است؟ ساختگی است؟ معتبر نیست؟ خلاصه سفسطه کنید؟ به طرف بگویید اطلاعاتت کم است؟ سوادت کافی نیست؟ مدرکت قلابی است؟ شما فناوری هراس و فناوری ستیز اید؟ اینها مخالف توسع و پیشرفت کشور هستند؟ مدافع سم فروش ها هستند؟ و .. خلاصه انقدر به طرف مقابلت حمله کن تا عصبانی شود؟ خسته شود و دست بردارد.

۵. ساکت کردن دانشمندان منتقد:
با هر روشی میتوانی دانشمندان منتقد و مخالف را ساکت کنید.
اول با تطمیع وارد کردن در شرکت های تجاری خود، پول، بودجه پژوهشی، پست و مقام و .. اگر قبول نکردند با فشار تهدید، تخریب، توهین، آبروریزی، ایزوله کردن در محل کار، مراجعه به رییس و همکاران و محل کار و بدگویی و تخریب و حتی قطع بودجه پژوهشی آنان حتی اخراج از دانشگاه، شکایت و دادگاهی کردن و خلاصه از هر روش عیر اخلاقی استفاده می کنند تا دانشمتد منتقد یا خسته شود یا از ترس ساکت شوند.
بله اینها روشهای سرکردگان تراریخته است.
اما در مقابل دانشمندان منتقد: اولا واقعا دانشمندند و محقق و اهل علم و معرفت و صادق. چون اهداف سیاسی ندارند، نه پست دارند و نه به دنبال پست و مقام هستند و نه مقام نه به دنبال نفود هستند نه بد اخلاقند و کج رفتار و نه‌ ده ها شرکت و تجارت دارند و فقط یک هدف دارند دفاع از حق یعنی امنیت کشور وسلامت مردم و ارتقا اگاهی و دانش ملی.
کافی است افرادی که‌ مردد هستند صادقانه تحقیق کنند خواهند دید در مقابل آنهمه سوابق نامناسب سران تراریخته در مقابل دانشمندان منتقد دلسوز و صادقانه سخن‌می گویند و با اخلاق و منشی مودبانه عالمانه مستند از حق ملت دفاع می کنند.

۶- اصل اخر قاعده دفع ضرر.
این اصل هم اسلامی است و هم عقلی. هر چیزی که در سلامت آن ابهام و تردید وجود دارد و ممکن است به انسان ضرر بزند حتی اگر قطعی هم‌ نشده باشد ولی احتمالش هست شرط احتیاط آن است که واردات و کشت و مصرف آن ممنوع شود.
با همین استدلال هم رهبر انقلاب و همه مراجع بزرگ کشور فتوی داده اند صریح و روشن: که اگر تراریخته احتمال ضرر دارد مجاز نیست.
طبیعی است با اینهمه اسناد و مباحثات و در مخاطرات تراریخته عقل حکم می کند همان کاری که کشور سویس و ده ها کشور پیشرفته کرده اند انجام شود.
این‌چه عجله ایست که سران تراریخته عزم کرده اند بدنج و‌پنبه و سایر محصولات را بطور گسترده در کشور کشت کنند و وارد کنند.
اگر واردات هست باید برچسب زده شود تا مردم حق انتخاب داشته باشند.
با این ابهامات تصمیم عاقلانه و خردمندانه این است که به مدت ۵ سال واردات، کشت و مصرف تراریخته را به کشور ممنوع کنیم و در این ۵ سال تحقیق و توسعه بشدت ادامه یابد که دچار
عقب ماندگی علمی نشویم و در عین حال ارزیابی خطر شود و دنیا را هم رصد کنین آنها چه می کنند تا ۵ سال بعد تصمیمی خردمندانه به نفع کشور و ملت گرفته شود.
با این توضیحات امیدواریم مردد ها هم بتوانند به تصمیم برسند.
با این که این یاد داشت طولانی است ولی با حوصله مطالعه کنید و نشر گسترده دهید تا آنهایی که مردد هستند تصمیم بگیرند و سبک زندگی خود را اصلاح و تراریخته مصرف نکنند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 27

مرتضی - مدیر اصلی

One thought on “حق با کیست؟ توسعه دهندگان تراریخته یا منتقدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مداحی «نگاه آخر» با صدای سید رضا نریمانی/ به یاد شهید بی سر مدافع حرم محسن حججی

س سپتامبر 19 , 2017
دانلود   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 27

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...