حمله اوباش و تندروهای خارج نشین به رای دهندگان ایرانی/مدعیان آزادی بیان که با رای دادن مشکل دارند!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – مجله نودیها – بخش تحلیل – چند روزی است از روز انتخابات ۱۴۰۰ می گذرد و چند کلیپ در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن چند تندرو و اراذل و اوباش به رای دهندگان ایرانی در چند کشور حمله میکنند و می خواهند مانع رای دادن شوند. اینان همان هایی هستند که ادعای آزادی بیانشان گوش فلک را کر کرده و در شبکه های رنگارنگشان مدام دم از آزادی می زنند.

جالب تر این که در کشور هایی این اتفاق می افتد که اگر خون از دماغ یک نفر در یک روستای دور افتاده در زمان رای گیری در ایران می افتاد کار را تا شورای امنیت سارمان ملل متحد (سازمان ایالات متحده در امور کشورهای دیگر) می کشید.

این چه آزادی بیانی است که تحمل رای دادن را هم ندارد.

مردم ایران مظلومانه حقشان در سازمان های به ظاهر بین المللی خورده می شود و این کشورهای وحشی هر روز بیشتر ادعای آزادی می کنند.

این چه آزادی ای است که فقط برای عده ای معدود است؟!

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خواص بی نظیر کشمش را بشناسید!

د ژوئن 21 , 2021
مجله نودیها به نقل از پایگاه اخبار الیوم، یکی از مواد غذایی سالم که خوردن روزانه آن فواید فراوانی برای بدن دارد، کشمش است. کشمش «شرینی طبیعت» قلمداد شده که سرشار از قند و کالری است و در صورتی که به میزانی متعادل مصرف شود، برای سلامتی بدن مفید است. این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...