خاطرات حامد محضرنیا از طولانی‌ترین شب سال + دانلود آهنگ شب یلدا

اشتراک گذاری :

در خصوص آهنگ «شب یلدا» گفت: آهنگ شب یلدا را سال ۹۲ به سفارش شبکه اول سیما ساختم؛ اما به دلیل مصادف شدن شب یلدا با اربعین پخش نشد و سال ۹۳ هم همین اتفاق رخ داد.
 
وی ادامه داد: من به احترام اربعین این آهنگ را پخش نکردم تا اینکه سال گذشته چند شب قبل از شب یلدا به صورت معمولی در فضای مجازی پخش کردم.
 
محضرنیا عنوان کرد: با نزدیک شدن به شب یلدا سال ۹۴ شاهد اتفاقات عجیبی شدم. در همه کانال‌ها این آهنگ پخش شد. خودم مهمان ویژه برنامه شبکه سوم سیما بودم، حتی عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ دو بار آهنگ شب یلدا را پخش کرد و برایم جالب بود.

این خواننده پاپ در خصوص ترانه و آهنگسازی این اثر عنوان کرد: با توجه به آهنگی که خودم ساخته بودم، سعید موذنی ترانه‌ای را نوشت و تنظیم کننده روسی آن را تنظیم کرد.
 
محضرنیا در خصوص حال و هوای شب یلدا اظهار داشت: از کودکی شدت یلدا را دوست داشتم؛ چراکه خانواده بزرگ ما هر سال کنار هم جمع می‌شد؛ اما به مرور به دلیل جابجایی و بزرگ شدن بچه‌ها این رسم کمرنگ شده است. به نظرم دلیل اصلی نبود صفا و صمیمیت گذشته، فضای مجازی است.
 
وی در خصوص خاطره خود از شب یلدا عنوان کرد: همه شب یلدا پر از خاطره است. یکی از بهترین خاطره‌های من استقبال مردم از آهنگ شب یلدا بود و بازتاب آن را دیدم.
 
محضرنیا در پایان خاطرنشان کرد: شب یلدا را به همه مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان تبریک می‌گویم و از همه می‌خواهم فضای دورهمی صفا و صمیمیت را برقرار کنند تا آداب و رسوم ایرانی پابرجا بماند.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانشگاه آکسفورد سخت‌ترین آزمون‌ها را دارد

چ دسامبر 21 , 2016
نودیها:آزمون‌های ورودی دانشگاه آکسفورد برای عضویت در  کالج “واردن” بسیار مشکل هستند. دانشجویانی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند می‌توانند از فرصت مطالعاتی هفت ساله در دانشگاه آکسفورد استفاده کنند و حتی در برخی موارد برای مدیریت دانشگاه حق رای داشته باشند و شهریه آنها بوسیله این کالج پرداخت می‌شود. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...