خانم ها با حجاب زیباترند!

اشتراک گذاری :

نودیها:خیلی از خانم ها به دنبال این هستند که زیباترین آرایش ها را داشته باشند، مجلات مد و زیبایی را ورق می زنند، در سایت ها به دنبال راه کارهای زیباتر شدن هستند، خلاصه فکر و ذکرشان زیبایی است.

زیبایی خواسته ی فطری بشر است، خدا زیباست و این زیبایی دوستی را در نهاد انسان به هدیه گذاشته است، چشم بشر به دنبال زیبایی و هارمونیست، در طبیعت به دنبال قشنگی ها می گردد، اگر زباله ای ببیند اخم هایش در هم می رود، خانه ای که بنا می کند، می خواهد زیبا باشد، چیدمان زندگیش بر بنای مد و زیباییست و خودش هم در شبانه روز چند بار به آیینه نگاه می کند که مطمئن از زیباییش باشد.
در این میان خیلی ها گوی سبقت را از دیگران ربوده اند، ترافیک در عمل های جراحی زیبایی، سن کم مراجعان به پزشکان زیبایی، آمار بالای استفاده از لوازم آرایشی، تعداد زیاد آرایشگاه ها و افراد شاغل در این شغل و …همه و همه اذعان دارد که شاید در زیبایی، کمی تند می رویم!
این زیبا طلبی تا کجا باید پیش برود؟ تا جایی که همه ی زندگیمان را بگیرد و جا برای چیزهای دیگر نداشته باشیم؟ و یا تا انجا که حریم ها شکسته شود؟ حریم هایی که خدا برای انسان نهاده است تا این اشرف مخلوقات با دیگر خلقت های خدا تفاوت عمده ای داشته باشد. یکی از این حریم ها و تفاوت ها، بحث پوشش برای انسان است.
خیلی ها تصور می کنند، با حداقل پوشش زیباتر می شوند و بهتر جلوه می کنند، اما غافل از اینند که یک پوشش مناسب، فرد را بهتر از آنچه هست جلوه می دهد و کاستی های او را می پوشاند، جالب است که خیلی ها برای حیوانات خانگیشان هم لباس تهیه می کنند و به او می پوشانند! و شاید این موضوع تاییدی بر مدعای ماست.

پوشش همان چیزی است که فطرت بشر می خواهد و از نداشتن آن احساس شرم می کند، یکی از این پوشش ها که خدا برای بانوان مسلمان به عنوان هدیه در نظر گرفته است، حجاب است. البته حجاب در تمام ادیان الهی جاری بوده و فقط مختص اسلام نیست، نمونه اش تمثال های مریم مقدس در مسیحیت است که در همه جا با پوششی بر روی سرش دیده می شود.

نظر یک توریست
در فرودگاه منتظر ورود یکی از بستگان بودیم که پس از سال های طولانی دوری، به ایران باز می گشت. فامیل ما به همراه یکی از دوستانش که امریکایی بود و برای دیدن ایران آمده بود، نزد ما امدند، سلام و خوش آمد گویی و ناگهان فرد آمریکایی، در همان لحظات اول، نکته ی جالبی بر زبان اورد و آن این که: چقدر خانم ها با حجاب زیباترند!
بعد ادامه داد: خیلی ها در هواپیما بی حجاب بودند و تا وارد مرزهای ایران شدیم، روسری سر کردند، من به صورت های آنها که نگاه می کردم، متوجه شدم که چقدر با حجاب زیباتر می شوند!
زیباترین آرایش برای بانوان
خیلی وقت ها راه دور می رویم، غافل از این که مقصد ما همینجاست، حجاب همان برترین زیباییست که خدا برای بانوان در نظر گرفته و می توان با پذیرفتن آن به زیباترین بانو تبدیل شد.
احتیاجی نیست موهای خود را بیرون بگذاریم، آرایش کنیم و بخواهیم که با رفتار سبک، جلوه و رنگ و لعاب خاصی پیدا کنیم، همین که حجابی داشته باشیم که بدانیم مورد پسند خدا و اولیاء پاکش است برای یک بانوی مسلمان، بهترین آرایش است.حجاب تاج بندگی خدائیست که ما را در زیباترین صورت پدید آورد و برای یک زن مسلمان، این زیبایی را به کمال رساند

تبیان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تریبون و جلسات فرهنگی در اختیار یک ملحد/ توهین به عزاداران حسینی و تجلیل از کفر در یک کتاب

چ دسامبر 14 , 2016
نودیها:چندی پیش در ارومیه و در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کتابی موهن با نام «یاری شیرین، یاری تورش» (نیمی شیرین، نیمی‌ترش)- چاپ شده در تبریز- رونمایی شد. نویسنده -که به سابقه او خواهیم پرداخت- در این کتاب که با نهایت تعجب و تأسف از سوی وزارت ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...