خانواده شهید مهدی باکری هرگونه حمایت از کاندیداها را تکذیب کرد

اشتراک گذاری :
نودیها:همسر شهید باکری با انتشار بیانیه‌ای جانبداری از احزاب و کاندیداها را تکذیب کرد.
 
 همسر شهید مهدی باکری با انتشار بیانیه‌ای هرگونه جانبداری از احزاب و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سهر و روستا را تکذیب کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
به نام خدا
 
” ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا”
 
مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، در آستانه حماسه دیگر انشا الله با انتخاب کاندیدای اصلح مرحله جدیدی را در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت، ارتقا عزت و  سرافراز ایران عزیزمان رقم خواهند زد.
 
در این راستا تعدادی از دوستان و خانواده‌های ایثارگر درخواست داشتند که از نام شهید مهدی باکری و یا عنوان همسر شهید یا خانواده سرداران شهید باکری در انتخابات استفاده کنند که با مخالفت بنده مواجه شده‌اند. اما این روزها گاهی مشاهده می‌شود عکس شهید مهدی باکری در بیانیه‌ها و روزنامه‌ و یا فضای مجازی یا ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداها در این خصوص منتشر می‌شود.
 
لذا بدین وسیله اینجانب صفیه مدرس همسر شهید آقا مهدی باکری اعلام می‌داریم بنده هیچگونه حمایت و یا جانبداری از احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها و کاندیداها ریاست جمهوری و یا شوراهای اسلامی شهر روستا را نداشته و نخواهم داشت. لازم به ذکر است همچون شهدای عزیزمان در خط امام گام بر می‌داریم و گوش به فرمان رهنمودهای مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای خواهیم بود.
 
خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار.
 
صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری
تسنیم
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 26

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تکذیب حمایت خانواده های شهدا هاشمی نژاد،کاوه،دقایقی و مفتح از حمایت روحانی

د مه 15 , 2017
نودیها: سید محمدجواد هاشمی‌نژاد، فرزند شهید حجت الاسلام سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد و دبیر بنیاد هابیلیان(فرزندان شهدای ترور کشور) در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گنجانده شدن نام خانواده شهید هاشمی نژاد در لیست حامیان روحانی با تکذیب این موضوع گفت: اخیرا با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...