خبرنگاران پشت در اتاق شهردار جدید ماندند

اشتراک گذاری :
نودیها:روز گذشته به خبرنگاران شهری اعلام شد امکان حضور در نخستین دیدار محمدعلی نجفی با معاونین شهردار وجود دارد.
پس از مدتی این برنامه لغو و اعلام شد تنها عکاسان می‌توانند در این جلسه حضور پیدا کنند و برنامه خبری نیست.
چند دقیقه‌ای از نیمه شب گذشته بود و در دقایق اولیه چهارم شهریور ماه به خبرنگاران اعلام شد حضور آنها نیز بلامانع است.
خبرنگاران از ساعت ۷ بامداد در مقابل شهرداری حاضر بودند و شهردار منتخب تهران تنها گفتگوی کوتاهی با صدا و سیما و چند خبرنگار دیگر انجام داد و توضیحاتی در خصوص تغییرات و آخرین وضعیت حکم شهردار با این رسانه‌ها داد.
سپس رسانه‌ها پشت درهای بسته اتاق جلسه در طبقه ۸ ساختمان شورا ماندند و کسی به آنها اعلام نکرد شهردار پس از پایان جلسه مصاحبه‌ای با آنها نخواهد داشت.
خبرنگاران حاضر دو ساعت بدون آنکه صندلی یا امکاناتی برای حضور آنها فراهم باشد، ایستاده و منتظر پایان جلسه بودند که آقای شهردار از درِ پشتی بدون آنکه در جمع خبرنگاران حاضر شود، جلسه را ترک کرد.
چند خبرنگار توانستند کنار درِ خروجی گفتگوی کوتاهی با شهردار تهران که در حال سوار شدن به خودرویش بود، داشته باشند و وقتی گلایه خود را به همکار رسانه‌ای نجفی اعلام کرده و از نحوه این برخورد شکایت کردند، او اعلام کرد: قرار نبود این جلسه با حضور خبرنگاران باشد.
سپس اهالی رسانه سوار بر ونی شدند که روابط‌عمومی شهرداری برای همراهی نجفی به محل حادثه فدائیان اسلام پیش‌بینی کرده بود که نجفی در این دیدار نیز تنها به توضیح کوتاهی از وضعیت تجهیزات آتش‌نشانی پرداخت و به سرعت سوار خودروی خود شد.
به نظر می‌رسد همان انتقاداتی که به نحوه برخورد با رسانه‌ها وجود داشته، ادامه دارد و نزدیک شدن به شهردار تهران نیاز به گذشتن از حلقه خبرنگاران صدا و سیما دارد و همچنان اولویت با رسانه‌های تصویری است.
 رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ مضرات نوشابه

ش آگوست 26 , 2017
دانلود   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...