خرید شارژ تلفن همراه با پول وام ازدواج!

اشتراک گذاری :

رئیس پلیس فتا همدان از کشف ۱۰۰ درصدی پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا خبر داد و توصیه کرد: شهروندان از دادن اطلاعات حساب بانکی به دیگران خودداری کنند.

نودیها:به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان،رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان از شناسایی و دستگیری فردی که به صورت غیرمجاز مبلغ ۱۵ میلیون ریال از حساب شهروند همدانی پول برداشت کرده بود، خبر داد.
سرهنگ اکبر امینی روز جمعه افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بر سرقت از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران در تحقیقات متوجه شدند برداشت های غیرمجاز متعدد و به صورت خرید شارژ تلفن همراه در حساب این شهروند صورت گرفته است.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی فردی که از دانش بالای رایانه ای برخوردار و قصد پاک کردن رد پای خود را در پرونده داشت شناسایی و متخلف دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم در مواجهه با دلایل و مستندات انکار ناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد که شوهر عمه شاکی است و به دلیل اعتمادی که شاکی به وی داشته اطلاعات حسابی که وام ازدواج وی به آن واریز شده بود را در اختیارش گذاشته و او با خیانت در امانت برداشت ها را انجام داده است.

رئیس پلیس فتا همدان از کشف ۱۰۰ درصدی پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا خبر داد و توصیه کرد: شهروندان از دادن اطلاعات حساب بانکی به دیگران خودداری کنند.

وی تاکید کرد: همچنین شهروندان رمزهای عبور خود را به عنوان یک سند محرمانه محسوب و آنها را به صورت دوره ای تغییر دهند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مار پیتون در دستشویی هواپیما!

ش سپتامبر 19 , 2015
استرالیا نزدیک به بیست نوع مار سمی دارد و خشکسالی های اخیر در این کشور باعث شده است مارها سر از جاهایی در آورند که کمتر انتظار آن می رود. نودیها:به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،مسافری که در طول پرواز مجبور به رفتن به دستشویی شده بود با منظره ای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...