خواستگاری جنجالی داماد ۷ ساله از عروس ۴ ساله!

اشتراک گذاری :
نودیها:دو برادر مصری در روستای ” طنط الجزیره” در مرکز ” طوخ” در استان القلیوبیه، مراسم خواستگاری زین خالد زهران هفت ساله، دانش آموز کلاس دوم ابتدایی، از فریده اسلام زهران دختر عموی ۴ ساله اش که هنوز به مدرسه نرفته است، برگزار کردند و ارزش طلای درنظر گرفته شده برای عروش، ۱۸ هزار جنیه ( پوند مصر) بود.
فعالان شبکه های اجتماعی به نقل از نزدیکان عروس و داماد خردسال گفته اند که همه خانواده درمراسم خواستگاری شرکت کردند و تصمیم گرفتند وقتی که هر دوی این کودکان به سن قانونی رسیدند، زین همسر فریده باشد.
 
پدرعروس ۴ ساله گفته است که بعد از موفقیت زین برادرزاده اش در امتحانات ترم اول و به دست آوردن رتبه اول در مدرسه، تصمیم گرفت که به او جایزه بدهد و درنتیجه پدردختر و پدر پسر توافق کردند که مراسم خواستگاری را برای فرزاندانش برگزار کنند.
 
پیش از این، سازمان های حقوق بشر مصر فعال در امور کودکان و خانواده، خواهان محاکمه خانواده های عروس و داماد کم سن و سال از “عزبه الجزار” از توابع مرکز شربین در استان دقهلیه به اتهام نقض حقوق کودکان شده بودند.
 
خانواده ” محمود حسن عطیه ” پسر ۹ ساله از دختر عمویش ” نبیله عبدالسلام “که ۸ سال دارد، با اعتراض سازمان های حقوق بشر مصر مواجه شد و این سازمان ها، این کار را جنایت دانستند. 
باشگاه خبرنگاران
 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هالیوود دوباره ایران را نشانه گرفت

ی ژانویه 8 , 2017
نودیها:فرار از زندان مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است. این سریال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب چهار فصل  پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...