خواص باورنکردنی کاهو

اشتراک گذاری :
ویتامین‌های موجود در کاهو برای درمان بی‌خوابی، تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن و کننترل فشار خون بسیار موثر است.
کاهو سرشار از ویتامین های K , Aبتا کاروتن و فلانوئید است گفت: این ویتامین های موجود شادابی پوست و تقویت بینایی می شود و ، بیماری دهان و ریه جلوگیری می کند موجب افزایش تراکم استخوان و از بیماری آلزایمر جلو گیری می کند.

تقوایی با اشاره به اینکه کاهو حاوی آهن و اسید فولیک است افزود : سبب افزایش گلبول قرمز خون و برای درمان کم خونی می شوند و سلولز و فیبر موجو د در کاهو برای جلوگیری از یبوست استفاده می شود .

وی لکتوکاریوم موجود در کاهو برای درمان بی خوابی مفید است تصریح کرد :کاهو دارایی منگنز است و برای تقویت و جلوگیری ریزش مو و سفید شدن استفاده می گردد.
این متخصص گوارش بیان کرد : ویتامین C موجود در کاهو موجب تقویت ایمنی بدن و از عفونت جلوگیری می کند.

تقوایی با اشاره به اینکه کاهو داری مواد معدنی آهن ، منیزیم ،مس ، کلسیم و پتاسیم است ، گفت : پتاسیم باعت کنترل فشار خون و سلامت قلب می گردد.

وی، خاطر نشان کرد برگ های سبز کاهو ارزش غذایی بهتری دارند .

منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دم نوش ترخون

ی مه 10 , 2015
ترخون یا تلخون گیاهی پایا به ارتفاع ۳۰ سانتیمتر تا یک متر است و دارای برگ‌های ساده به رنگ سبز است. برگ‌های قاعده ساقه آن به ۳ لوب تقسیم می‌شود و کاپیتول‌های آن کوچک و به رنک سبز و خوشه‌ای است. قسمت مورد استفاده ترخون برگ‌ها و سر شاخه‌ها جوان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...