داستان عشق من مهناز – فصل دوم قسمت بیست و پنجم

اشتراک گذاری :

 

اما تغییر مگه به همین راحتیه!

رفتم پیش بابا سعید و موضوع رو بهش گفتم. بابا گفت:”پسرم! فدات بشم! من خودم هم با این سنی  که دارم گیرم. یه دوستی دارم شمارش رو بهت میدم باهاش ارتباط بگیر بنام حاج آقای قاسمیان، روحانی هستش”

شماره ی حاج آقای قاسمیان رو گرفتم از طریق شبکه های اجتماعی و پیامک خودم رو معرفی کردم گفت “شبها میتونیم با هم ارتباط بگیریم، من آخر سالی سرم خیلی شلوغه ولی اگر قول بدی حرف گوش کنی برای تغییر راه زیاد سخت نیست”

۱۰ اسفند ماه بود صبح رفتم مهناز وقتی از ماشین پیاده میشد تا وارد شرکت بشه رو ببینم و بعدش برگشتم و به کارهایی که داشتم رسیدم تا شب شد و آنلاین شدم حاج آقا هم آنلاین بود بعدش پرسیدم؟

  • کاظم: حاج آقا چه کنم من ؟
  • قاسمیان: در مورد شما با پدرت صحبت کردم و شما هم معرفی اجمالی این چند روزه تلفنی از خودت کردی. عزیزم اولین کار باید نمازت و درست کنی؟ و قبل از اون رساله مرجعت و زیر و رو کن در مورد وضو ، نماز و این مسایل و بخون و روی نماز اول وقتت کار کن. انجام دادی در خدمتم!”
  • کاظم :”خداحافظ”
  • قاسمیان : “درپناه خدا”

چند جمله نوشت و چقدر کار؟!! مرجع کیه بابا؟ من اصلا مرجعی نداشتم البته بابام گفته بود اصرار هم میکرد ولی من زیر بار نمی رفتم.نماز صبحم من همیشه قضا میخوندم.

تنها چیزی که من و تحریک میکرد، عشق مهناز بود.

با خودم گفتم بالاخره باید شروع کنم و به این حاج آقا اعتماد کنم.رفتم توی سایت مرجع پدرم همون شب چندین بار قسمت وضو ، غسل و نمازش و خوندم. بابا میگفت باید بهترین و انتخاب کنم منم توی مراجع این آدم و قبول داشتم بهتر میدونستم پدرم هم خیلی تحقیق کرده بود. راستش حوصله نداشتم تحقیق کنم. چند تا ساعت گذاشتم برای نماز صبح به مامان هم گفتم نماز صبح من و بیدار کن. گفت :”مثل همیشه که بیدارم نمیشی؟ باشه!”

بابا سعید اومد توی اتاقم و گفت:”یه چیزی میگم روحیه بگیری ؟ شاید عید با آقا و خانوادش بریم مسافرت!”

هیچ خبری خوش تر از این نبود.

 

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 308

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ اینستاگرامی حقایق مستندی از خیابان شانزلیزه فرانسه

ی آگوست 19 , 2018
    برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 308

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...