داعش از نسل بنی امیه;ساخت مجسمه یزید از اهداف داعش است

اشتراک گذاری :

گزارشگر عرب تایمز  به نقل از یک رزمنده جوان مقاومت اسلامی با نام سازمانی “علی” که در آزادسازی منطقه غربی “العاصی” در حومه القصیر شرکت داشته، می‌نویسد که برای وی واضح و روشن است که ائتلافی جهانی بین صهیونیست‌ها وهابیت در راستای منافع مشترک آنها در سوریه به وجود آمده است.

علی که با دیدن صحنه هایی در جریان آزادسازی “القصیر” به چنین استدلالی رسیده است، می گوید: پس از اینکه درگیری ها در جبهه “السلومیه” پایان یافت، میدان درگیری مملو از کشته های وهابی بود که روی زمین افتاده بودند، هنگامی که اجساد کشته ها را جابجا می‌کردیم، به تروریستی رسیدیم که هنوز در حالت احتضار بود؛ من مقداری آب به او نوشاندم اما او لبخندی زد و خیال کرد من از عناصر همرزم او در “جبهه النصره لأهل الشام” هستم. در این هنگام، به سختی زیر لب زمزمه کرد: «تندیس.. تندیس.. را فراموش نکنید..»

من فکر کردم که حال احتضار و سکرات مرگ، او را به هذیان گویی واداشته است لذا او را رها کرده و رفتم اما پس از اینکه سلاح‌ها و تجهیزات آنها را مصادره کردیم، به چند کتابچه و متون فرقه ای آنها دست یافتیم که دست نوشته هایی نیز در میان آنها وجود داشت. دست نوشته هایی که در تمام آنها یک موضوع مشترک وجود داشت؛ اینکه «باید در شام، مجسمه بزرگی از یزید بن معاویه بن أبی سفیان درست شود که سر حسین بن علی [علیهما السلام] را در دست دارد و در آن زمان است که معاویه جدید به عنوان خلیفه “امارت اسلامی شام” خروج خواهد کرد تا حکومت فراگیر خود را در روی زمین برپا کند.»

علی که در حین بیان این خاطرات، تنش به لرزه افتاده بود به خبرنگار “عرب تایمز” گفت: من قسم می خورم که سوریه به جایی برای تمام مجرمان تبدیل شده و من می‌توانم بگویم که سوریه به مقصد سفر حجی برای تمامی آنها شده است تا در آنجا با سفیانی آخرالزمان ملاقات کنند.

منبع:جهان نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 71

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود a 360 Security - Antivirus Boost 3.2

ی اکتبر 18 , 2015
دانلود نرم افزار با حجم ۱۲ مگابایت   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 5]Related Images:Visits: 71

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...