دانلود بازی اکشن ایرانی جنگاور اندروید

اشتراک گذاری :
 بازی جنگاور یک بازی رایگان اکشن و رقابتی بسیار مهیج….

بازی جنگاور یک بازی رایگان اکشن و رقابتی بسیار مهیج خلاقانه با گرافیکی زیبا است که باید از حمله دشمنان به خاک کشور دفاع کنید.
در جنگاور شما با یک تک تیرانداز ایرانی بازی می کنید که وارد مناطق عملیات می شود و دشمنانی که قصد تجواز به خاک کشورمان ایران را دارند، دفاع کنید. در این عملیات، ماموریت هایی به شما داده می شود که باید آنها را بطور کامل انجام دهید و بهترین امتیاز خود را ثبت کنید.
درون بازی انواع سلاح و آیتم با قدرت های مختلف برای مبارزه با دشمنان در اختیار دارید که به وسیله آنها می توانید دشمنان را سریع تر نابود کنید. همچنین می توانید در جام قهرمانی شرکت کنید، بهترین تک تیرانداز ها در کل ایران را ببینید و با آنها رقابتی هیجانی داشته باشید.

دانلود بازی

ویژگی های بازی جنگاور:
+ استفاده از جلوه های تصویری بسیار زیبا
+ گرافیک و رابط کاربری زیبا
+ صداگذاری واقعی با محیطی زنده
+ کلی اسلحه با آیتم های ویژه و خاص
+ اجرا بروی همه نوع گوشی

 

همین الان بازی جنگاور را کاملا رایگان و با حجم پایین برای گوشی های اندرویدی دانلود کنید تا جزء بهترین تک تیراندازهای کشورمان ایران شوید.

منبع :  ندای یک بسیجی عاشق ۳۱۳۳۱۵.com

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 382

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مداحی سید مهدی میرداماد وحدت سنی و شیعه

پ ژانویه 14 , 2016
سید مهدی میرداماد مدیحه زیبایی درباره وحدت اسلامی….  سید مهدی میرداماد مدیحه زیبایی درباره وحدت اسلامی در هیئت دانشگاه امام صادق «ع» خواند. دانلود صوت منبع :  ندای یک بسیجی عاشق ۳۱۳۳۱۵.com برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 382

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...