دختری که هرسال ۳۶ بار می میرد!

اشتراک گذاری :

اخبار

روزنامه "دیلی استار" چاپ لندن نوشت، دختر ۲۱ ساله انگلیسی نوعی بیماری نادر قلبی دارد که هر سال ۳۶ بار می میرد. هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می افتد و پس از آن دوباره احیا می شود.

در ادامه

 روزنامه "دیلی استار" چاپ لندن نوشت، دختر ۲۱ ساله انگلیسی به نام "ساره بروتیگام" که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال ۳۶ بار می میرد. هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می افتد اما پس از آن دوباره احیا می شود.


 

به گزارش العالم، وی از چهار سال قبل به این بیماری بسیار نادر و خطرناک مبتلاست که با افزایش سرعت تپش قلب همراه است. شرایط وی پس از احیا کاملا عادی ایست گویی خواب بوده است.



در یک سال گذشته گاهی قلب وی به طور کامل از کار افتاده و دچار فشار خون شده که پزشکان آن را مرگ بالینی می نامند و حتی برخی اوقات سی دقیقه طول می کشد تا اعضای بدن و قلبش احیا شود.



وضع سلامتی ساره سال ۲۰۱۴ به قدری بد بود که ۶۴ بار در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران
 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عمو پورنگ ممنوع التصویر شد؟!

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار این روزا بر اساس شایعه ای که در فضای مجازی پیچیده اکثرا میپرسید آیا بنده ممنوع التصویر شدم ..؟ در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 6

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...