دختر جوان باردار سوئدی در چنگال داعش

اشتراک گذاری :

اخبار در نودیها : روزنامه های “اکسپرسین” و “بوراس تدینگ” سوئد نوشتند: زن جوان ۱۵ ساله ای که هنوز هویتش اعلام نشده است، از منزل پدر خوانده خود در منطقه بوراس نزدیک شهر گوتنبرگ واقع در جنوب غربی سوئد در ۳۱ مه ناپدید شد.
وی پس از مدتی به همراه یک پسر ۱۹ ساله، از راه ترکیه وارد سوریه شد که به محض رسیدن به این کشور، گروه مرتبط با القاعده وی را جذب کردند.

گزارشهای محلی حاکی است عناصر گروه تروریستی داعش این زن و همسرش را ابتدای ماه اگوست در حلب بازداشت کردند. وی بدون اطلاع والدینش، در شهر استکهلم با پسرک ۱۹ ساله ازدواج کرد.

بنا بر گزارش های موجود، این زن جوان با گوشی همراهی که امانت گرفته، دوبار در دوره بازداشت خود با خانواده اش تماس گرفته و به والدینش گفته بود که منتظر تایید ازدواج خود از سوی داعش است.

پدر این زن در گفت وگو با روزنامه بوراس تدینگ با اشاره به  حساس بودن وضعیت به نقل از دخترش گفت: شرعی یا غیر شرعی بودن این ازدواج  توسط گروه داعش تعیین خواهد شد و آنها وی را مجبور کرده بودند تا با این گروه بیعت کند.

این زن افزود: اگر داعش ازدواج آنان را تایید کند، هر دو نفر به شهر الرقه  که دارای وضعیت نامناسب تری از شهر حلب است، منتقل خواهد شد و درغیر این صورت، با گروهی از زنان به منبج ( واقع در شمال شرق حلب) منتقل خواهند گردید.

“گابریل ویرنچت” سخنگوی وزارت خارجه سوئد بدون ارایه توضیحات زیادی در این باره تنها گفت: به ما اطلاع دادند که زن جوان سوئدی در سوریه است و ما نیز با نزدیکان وی درتماس هستیم.

منبع : جام نیوز به نقل از العالم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

همکاران شاهین نجفی در ایران!

پ آگوست 13 , 2015
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، شاعرانی که با شاهین نجفی همکاری داشته و دارند هم اکنون در ایران آزادانه به فعالیت می‌پردازند. اشعاری که خواننده ملحد فراری خوانده و در آنها به مقدساتی چون جایگاه ائمه توهین کرده است، زاییده ذهن شاعرانی است که هم‌اکنون در کشور فعالیت دارند […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...