دختر سرکش ایرانی، رام شبکه آمریکایی شد

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : روزنامه نگار فراری نشریه های زنجیره ای با یک ماموریت تازه به خدمت شبکه صدای آمریکا و همجنس بازان درآمد.

مسیح علی نژاد کارمند رسمی صدای آمریکا، ماموریت جدید این شبکه را کلید زد.

 

این روزنامه نگار فراری، با هدف تبلیغ “همجنس بازی در ایران” به این ماموریت گماشته شد.

 

علی نژاد در گام اول با پخش گزارشی احساسی و عاطفی از نحوه زندگی یک همجنس باز پناهنده، رسما به حمایت از همجنس بازان پرداخت.

 

سوژه این قسمت پسری ایرانی است که تمام دغدغه زندگی اش خلاصه می شود در برآوردن نیازهای جنسی از راه مفعول واقع شدن. با این حال او انتظار دارد جامعه ایرانی در برابر این رفتار غیرانسانی و نامعقول وی کوتاه آمده و در نهایت او را تائید کنند بی آنکه او تصمیم داشته باشد از کار خطای خود دست بردارد.

 

برانگیختن حس همدردی در بینندگان با بیان خاطراتی از وی ماموریت شبکه صدای آمریکا در این برنامه بود.

 

علی‎نژاد پس از آنکه صفحهٔ “آزادی یواشکی زنان در ایران” را با هدف حیازدایی از جامعه زنان ایران و ترویج بی بندوباری به راه انداخت سخت مورد توجه ویژه تصمیم گیرندگان شبکه صدای آمریکا قرار گرفت و به همین دلیل برای انجام این ماموریت گمارده شد.
سپردن ماموریت های غیراخلاقی نظیر دعوت زنان به بی حیایی و متعاقب آن تبلیغ برای همجنس بازی و انتظار موفقیت در این ماموریت ها تنها زمانی محقق می شود که فرد ماموریت یافته دستی در این کارها داشته باشد.

 

همجنس بازان در تمام دنیا سال هاست که به دنبال مشروعیت بخشیدن و عادی نشان دادن رفتارهای خود هستند، آنها برای این کار دست به هر کاری می زنند. مظلوم نمایی، تحریف واژه ها، نفوذ در رسانه ها، مراکز قانونی و تبلیغات گسترده را در دستور کار قرار داده اند.

 

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم کامل جشن تولد سه سالگی «دکتر سلام» منتشر شد

د مه 30 , 2016
سایت نودیها : به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ فیلم کامل جشن تولد سه سالگی مجموعه طنز سیاسی «دکتر سلام» هم اکنون برای مشاهده مخاطبان در سایت «سینما مارکت» موجود است.   علاقه مندان برای خریداری فیلم کامل جشن تولد سه سالگی «دکتر سلام» اینجا را کلیک کنند.   برای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...