دردهای قفسه سینه

اشتراک گذاری :

سلامت و زیبایی

فوق تخصص جراحی قلب و عروق گفت: مصرف بیش‌ازحد فست فودها، استرس، عدم تحرک بدنی، رواج دخانیات، فراموش‌شدن ورزش و عوامل ژنتیکی از عوامل افزایش بیماری‌های قلبی است.

محمدحسین ماندگار گفت: جوان‌هایی که دارای افزایش وزن و همچنین دیابت و فشارخون کنترل نشده هستند، بیشتر در معرض بیماری‌های قلبی قرار دارند.

وی درباره علائم سکته‌های قلبی گفت: یکی از علائم سکته قلبی شروع درد قفسه سینه است که این درد قفسه سینه می‌تواند متنوع باشد و گاه به شکل درد زیر جناق سینه یا ریشه گردن و دست‌ها به‌ویژه دست چپ و این درد گاهی همراه باحالت تهوع و عرق ریزی است. البته بیماران دیابتی از این علائم مستثنی هستند و در هنگام بروز سکته قلبی هیچ دردی را احساس نمی‌کنند.

ماندگار گفت: مردم عمدتاً بیماری‌های قلبی را با دردهای معده و مسائل گوارشی اشتباه می‌گیرند و با درد سر دل به پزشک مراجعه می‌کنند. هر دردی در قفسه سینه مشکل قلبی نیست و ممکن است به دلایل بسیار مختلفی ایجادشده باشد اما توصیه می‌شود به دلیل اهمیت بیماری‌های قلبی هر درد در قفسه سینه جدی گرفته شود.

این فوق تخصص جراحی قلب و عروق افزود: برای کمک به شخصی که دچار حمله قلبی شده تا رسیدن به مراکز درمانی می‌توان از قرص‌های زیر زبانی و آسپرین ۳۲۵ میلی‌گرم استفاده کرد و با آرامش دادن به بیمار و کنترل فشارخون وضعیت وی را بهبود بخشید.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا جوانان در سن ازدواج، ازدواج نمی‌کنند؟

پ جولای 30 , 2015
 از آنجا که مسائل اجتماعی از بیرون و مشکلات خانوادگی از درون همسو می شوند و خانواده را در معرض تهدید قرار می دهند فقط با عملکرد آگاهانه می توان مانع پاشیدگی زندگی خانوادگی و بی توجهی به آن عاقبت تیره می آفریند اما طلاق نیز اغلب بهترین راه حل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...