درد و دلهای دکتر رائفی پور با خبرگزاری ابنا در نمایشگاه مطبوعات

اشتراک گذاری :


رائفی‏ پور با انتقاد از انتشار شایعات گفت: فردی در ماهشهر گفته بود رائفی با آیت الله مصباح جلسه داشته و ایشان به او گفته بگو فلانی فراماسونر است اما رائفی قبول نکرده و گفته من سند ندارم و حرف آیت الله مصباح را گوش نکرده است.این در حالی است که من تا به حال هیچ جلسه ‏ای با آیت الله مصباح نداشته ‏ام.

 

مشروح در ادامه

 
 
 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی مهاجر – به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «علی اکبر رائفی پور» استاد دانشگاه و محقق در زمینه‏ های فراماسونری و صهیونیسم شناسی میهمان ویژه غرفه خبرگزاری ابنا در دومین روز از هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‏ها بود.
این محقق ضمن ابراز گلایه از نحوه برخورد برخی مسئولین با برنامه ‏هایش گفت :جریانی در دنیا به دنبال آن بوده و هست که از طریق لو دادن نمادهای فرماسونری مطالب انحرافی را تحت این عنوان مطرح کند و ذهن بچه های ما را در اختیار بگیرد.تنها راه مبارزه با این جریان این بود که ما وارد شویم و در رابطه با موضوع فرماسونری مطالب درست را بگوییم و به ضرر آنها استفاده کنیم که این کار را کردیم. براین اساس موفق شدیم بحث «شیطان بزرگ؛آمریکا» را که امام(ره) مطرح کرده بودند دوباره زنده کنیم.
 
وی با انتقاد از پخش ناقص برنامه‏ هایی که تاکنون در دانشگاه‏ها ارائه کرده ابراز داشت: در دانشگاه علامه ۱۲ سخنرانی داشتم؛ ۵ جلسه در موضوع صهیونیسم شناسی و ۷ جلسه درباره جبهه الهی. اما عده‏ ای تنها  5 جلسه جبهه شیطان و صهیونیسم شناسی را پخش کردند. طبیعی است در این شرایط  وقتی من را می‏بینند می‏پرسند چرا فقط در مورد جبهه شیطان صحبت می‏کنید و درباره قدرت خودمان نمیگویید؟ این شرایط باعث شد که در سال جاری دیگر صحبتی نکنم.
رائفی پور برخوردهای صورت گرفته با خود را نادرست دانست و افزود:  یکی از تئوریهایی که علیه من به کار گرفتند تئوری موضع گیری است؛ براساس این تئوری به عنوان مثال می روند و از دل روحانیت به شما فحش می‏دهند اما وقتی می‏خواهید جواب بدهید کسی را نمی ‏بینید. یا از دل راست‏ها و چپ‏ها به ما فحش دادند تا مخاطبان ما ریزش کند. دلیل این برخوردها این بود که  تشخیص دادند سیاسی هستیم اما از سیاسی بازی بدمان می‏ آید. نه چپ هستیم و نه راست؛ بلکه تنها مسیر ولایت را می شناسیم.
وی ادامه داد: مستقل بودن ما و حرکت در مسیر ولایت نقطه قوت ما در دانشگاه ها بود و به همین دلیل هم بچه‏ های اصلاح طلب و هم بچه‏ های اصولگرا ما را به دانشگاه دعوت می‏کردند. به عنوان مثال یکی از بهترین برنامه‏ های خود را دانشگاه اردبیل به میزبانی انجمن اسلامی این دانشگاه که عموما  چپ بودند برگزار کردیم.
رائفی‏ پور با انتقاد از انتشار شایعات گفت: فردی در ماهشهر گفته بود رائفی با آیت الله مصباح جلسه داشته و ایشان به او گفته بگو فلانی فراماسونر است اما رائفی قبول نکرده و گفته من سند ندارم و حرف آیت الله مصباح را گوش نکرده است. این فرد خواسته با چنین حرفهایی بخشی از مخاطبان مرا که طرفدار آیت‏الله مصباح هستند بگیرد؛ این در حالی است که من تا به حال هیچ جلسه ‏ای با آیت الله مصباح نداشته ‏ام.
وی در بخش دیگری از این گفت‏گو با تاکید بر به کارگیری شیوه‏ صحیح صحبت با جوانان گفت: پیامبر اکرم(ص) با مخاطب شناسی و به شکل گام به گام تبلیغ دین می‏کردند. ما هم باید زبان جوانان را بفهمیم، درک کنیم و با زبان خودشان با آنها صحبت کنیم تا تاثیرگذار باشیم.
گفتنی است هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‏ها از سوم آبان ماه در مصلی تهران در حال برگزاری است و تا دهم آبان ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‏ مندان می‏توانند در این روزها با حضور در غرفه ابنا (واقع در شبستان اصلی، پس از محراب) با فعالیت‏های این خبرگزاری آشنا شوند.
……………………….
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود تلاوت تصویری استاد عبدالباسط - سوره بلد

پ اکتبر 15 , 2015
  تلاوت بسیار زیبای سوره بلد توسط استاد عبدالباسط – تصویری   دانلود با حجم ۸ مگابایت   دانلود با حجم ۸ مگابایت از لینک مستقیم   دانلود با حجم ۸ مگابایت از مدیافایر برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 19

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...