درمان بی‌خوابی با کاهو و کدوتنبل

اشتراک گذاری :

علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: برای درمان بی خوابی که به دلیل داشتن استرس، خوابیدن در طول روز،مصرف کافئین، استعمال دخانیات و مصرف برخی داروها ممکن است برای فرد ایجاد شود می‌توان از نسخه طب سنتی کمک گرفت.

وی ادامه داد: به همین منظور می توان مصرف گشنیز را آغاز کرد.همچنین برخی دیگر از سبزیجات مثل هویج و کدوتنبل به دلیل داشتن ویتامین A برای رفع بی خوابی موثر است.

این متخصص طب سنتی گفت: مصرف گیاه بابونه نیز کمک کننده است چون این گیاه به آرام‌بخشِی معروف است و برای درمان بی‌خوابی استفاده می‌شود.حتی می توان از روغن بابونه برای ماساژ دادن سر استفاده کرد.

حسینی افزود: همچنین مصرف کاهو چون مملو از ویتامین A، B،C، آهن، کلسیم ،فسفر، منیزیم،منگنز، ید، روی و مس است به هضم غذا کمک کرده در نتیجه خواب راحتی را موجب می شود.

وی ادامه داد: مصرف ترخون نیز در این رابطه توصیه شده به همین دلیل می توان جوشانده آن را قبل از خواب مصرف کرد.

این متخصص طب سنتی گفت: دم کرده گل بیدمشک اعصاب را آرام و خواب را زیاد می‌کند.همچنین تخم گیاه شوید خاصیت خواب‌آوری دارد و ترشح هورمون‌های آرامبخش را موجب می‌شود.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هشدار آیت الله مکارم در مورد غذاهای ناسالم و تقلیدی غربی

چ آوریل 22 , 2015
آیت الله ناصر مکارم شیرازی که عصر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین وی سخن می‌گفت، اظهار داشت: نام‌گذاری امسال به نام امنیت غذایی یا سلامت غذایی از مزرعه تا سفره و تمرکز هفته سلامت روی این مسئله، کار خوبی است و از شنیدن آن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...