درمان طبیعی ناباروری/با خوردن این محصولات نابارور شوید!

اشتراک گذاری :
نودیها : مواد غذایی و آب موجود در غذاهای کنسروی و بطری‌ها و قوطی‌های پلاستیکی می‌تواند سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار دهد، فشار خون آن‌ها را افزایش دهد و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها همچون دیابت و اختلالات قلبی عروقی را در آن‌ها افزایش دهد و از همه بدتر آن‌ها را در آینده با مشکلات ناباروری روبه‌رو کند.
محصولاتی که دارای بسته‌بندی‌های پلاستیکی هستند، دارای دسته‌ای از ترکیبات شیمیایی به نام ماده بیسفنول آ هستند که نوعی ماده سرطان‌زا محسوب می‌شود و سلامتی افراد را به خطر میندازد. علاوه بر این، بیسفنول در بدن زنان سعی می‌کند به نحوی از عملکرد هورمون زنانه استروژن تقلید کند. بیسفول آ تا مدت‌ها در بدن می‌ماند و به گفته مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها، بیش از ۹۶ درصد از مردم در آمریکا در بدن خود ماده بیسفنول آ دارند. این ماده می‌تواند به‌راحتی درمان‌های باروری را با مشکل روبه‌رو کند.
در مقابل دانشمندان نشان دادند که سویا می‌تواند اثرات مخرب ماده بیسفنول آ موجود در محصولات پلاستیکی به خصوص مشکلات باروری ناشی از آن را کاهش می‌دهد. در واقع دانه‌های سویا حاوی سطح بالایی ایزوفلاون، یک نوع استروژن گیاهی هستند که در برطرف کردن مشکلات باروری می‌تواند مفید باشد.
گفته می‌‌شود که سویا و غذاهایی که حاوی آن هستند به علت فواید بسیار زیادی که دارد می‌تواند در درمان ناباروری و کاهش تاثیرات درمان‌های آن موثر باشد. سویا خطر ابتلا به کلسترول بالا، سرطان و پوکی استخوان را کاهش می‌دهد و به کاهش وزن نیز کمک می کند.
سویا می‌تواند در درمان ناباروری بسیار موثر و مفید باشد. محققان نشان داده‌اند روش درمان باروری لقاح خارج از رحم در زنانی که سویا مصرف می‌کنند با موفقیت بیشتری همراه است. علاوه بر این، زنانی که تحت درمان‌های ناباروری قرار می‌گیرند، می‌توانند با مصرف سویا از خود در برابر اثرهای جانبی آن درمان‌ها محافظت کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پاسخ حمید رسایی به توهین هاشمی رفسنجانی

چ فوریه 3 , 2016
حمید رسایی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به سخنان  هشمی رفسنجانی واکنش نشان داد. منبع : باشگاه خبرنگاران برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 15

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...