دریافت ۵۰ هزار تومان از زائران اربعین بابت پارکینگ

اشتراک گذاری :
نودیها:همزمان با موسم اربعین حسینی برخی از افراد در بعضی پایانه‌های مرزی اقدام به سواستفاده و سودجویی از زائران اربعین حسینی کرده‌اند که نمونه اخیر آن اخذ ۵۰ هزار تومانی بابت هزینه پارکینگ در پایانه مرزی چزابه است!
 
شهریار حیدری؛ سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره چراین دریافت چنین هزینه گزافی از زائران اربعین بابت پارکینگ در پایانه‌های مرزی به‌ویژه چزابه اظهار کرد: باید مبنای قیمت‌گذاریها منطقی و عاقلانه باشد و به‌طور حتم با سودجویانی که قصد سو‌استفاده از زائران را داشته باشند برخورد جدی خواهد شد.
وی افزود: باید دریافت وجوه در پارکینگهای پایانه‌های مرزی در این ایام طبق تعرفه‌ها باشد و اگر قیمتهای عنوان شده در این پارکینگ واقعیت داشته باشد با عوامل برخورد خواهد شد.
عبدالرضا سعیدی نیا؛ فرماندار دشت آزادگان نیز درباره دریافت هزینه ورودی ۵۰ هزار تومانی پارکینگ پایانه چزابه در ایام اربعین گفت: به سرعت این موضوع را پیگیری خواهم کرد و در صورت صحت، برخورد بسیار شدیدی با عوامل اجرایی آن انجام می‌دهیم.
وی توضیح داد: ورودی پارکینگها و هزینه‌های جاری آن باید منطقی باشد و دریافت قیمتهای بسیار بالا از زائران اربعین حسینی به هیچ وجه قابل قبول و پذیرش نیست.
تسنیم
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۱۰ عادت مفید شبانه برای از دست دادن سریع وزن

د اکتبر 30 , 2017
نودیها:در پیش گرفتن ۱۰ عادت سالم در ساعات شبانه، می‌تواند به کاهش وزن مؤثر در شما کمک کند: تلفن همراهتان را خاموش کنید: مطالعات نشان داده که نور منتشر شده از ابزارهای تکنولوژیک سطح ملاتونین را در مغز به مقدار بسیار زیادی کاهش می‌دهد. ملاتونین هورمون تنظیم کننده خواب و بیداری […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...