در گرانی و بی پولی مردم/ریخت و پاش در افتتاحیه مجلس

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان دولتی باید بابت اوضاع اقتصادی شرمنده باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، سید جواد ابطحی شامگاه جمعه در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی مجلس دهم شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: نباید با لجبازی قانون تصویب کنیم، قانون‌های وضع شده باید محکم باشد و به کیفیت قوانین توجه کرد.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ملاقات خود با نمایندگان مجلس دهم حداقل ۲۰ نکته قابل توجه داشتند، گفت: حفظ اقتدار مجلس مهم‌ترین مطلبی بود که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس دهم نباید محل تشنج و درگیری نمایندگان باشد، مقام معظم رهبری در سخنان خود این موضوع را هشدار دادند ولی متأسفانه در روزهای گذشته در صحن علنی مجلس به هشدار مقام معظم رهبری توجه نشد.
وی با بیان اینکه در درگیری اتفاق افتاده در مجلس عرق شرم بر پیشانی من نشست، گفت: جای تأسف دارد که مقام معظم رهبری در مواضع خود به جای مسؤولان دولتی ابراز شرمندگی می‌کنند.
ابطحی با تأکید بر اینکه ما مسؤولان و از جمله بعضی از وزرای دولت و مدیر کلان باید به جای مقام معظم رهبری شرمنده باشیم، تصریح کرد: مقام رهبری برای ما سنگ تمام گذاشته و از هیچ کاری برای ملت فروگذاری نکرده‌اند، مشکل از مسؤولان است که دغدغه‌های ایشان توجه نمی‌کنند.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۵ سال است مقام معظم رهبری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده‌اند ولی اجرا نشده است، گفت: جای انتقاد وجود دارد چرا بعد ۵ سال هنوز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کلید نخورده است.
ابطحی با بیان اینکه در روز اول شروع مجلس با امام راحل تجدید بیعت کردیم، اظهار کرد: امام راحل از مسؤولان انتظار ریخت و پاش و اسراف ندارند، محرومین جامعه با مشاهده اسراف مسؤولان چه برداشتی خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کردند موضع‌گیری‌های اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی را  باید کنار گذاشت، گفت: همه باید توجه داشته باشیم دیگر اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی مطرح نیست از این پس انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن مطرح است.
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه انقلابی بودن به معنای افراطی‌گری نیست، تأکید کرد: انقلابی بودن  معنی و منطق خاص خود را دارد.
ابطحی با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان خمینی‌شهر عدم اجرای طرح‌های نیمه تمام است، گفت: در شهرستان خمینی‌شهر طرح‌های متعددی کلید خورده ولی هنوز به نتیجه نرسیده است که از جمله می‌توان به بهره‌برداری بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی منظریه، اجرای توافق شهرک منظریه، فرهنگسرا و تعدادی از طرح‌های ورزشی نیمه کاره، بافت فرسوده اشاره کرد.
وی با تأکید بر اینکه دیدگاه من به‌ عنوان نماینده نگاه ثبات مدیریتی در شهرستان است، نه تغییر مدیریت بیان داشت: متأسفانه در کمال بی‌تقوایی بعضی از شایعات انتخاباتی هنوز ادامه دارد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس دهم تصریح کرد: بیان شایعات در ایام انتخابات کاملاً طبیعی است، ولی فضای انتخابات تمام شده و هیچ دلیلی برای ادامه شایعات وجود ندارد و علت ادامه این‌گونه شایعات هنوز مشخص نیست.
ابطحی با تأکید بر اینکه تغییر مدیریت در زمانی باید انجام شود که ضرورت احساس می‌شود، گفت: باید نگاه و دیدگاه مدیران به مسؤولان تغییر پیدا کند و تعویض اشخاص مهم نیست.
وی با تأکید بر اینکه حداکثر همراهی و همگامی را با مسؤولان شهرستان دارم، گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم اعتقاد دارم مدیرانی که تلاش می‌کنند در مرز قانون قدم بردارند، تکریم ارباب رجوع دارند و موجب نارضایتی مردم و بدبینی به نظام و انقلاب نمی‌شوند، باید حمایت شوند و به کار خود ادامه دهند.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس دهم بیان داشت: مدیرانی که تخلف می‌کنند باید از طریق راهکارهای قانونی نه از طریق نماینده مردم در مجلس، با آن‌ها برخورد شود.
ابطحی بیان داشت: شهردار تنها مقام اجرائی است که نماینده شهرستان نمی‌تواند در عزل و نصب وی دخالتی و یا حمایتی داشته باشد، شوراهای شهرستان مسؤول تغییر شهرداران شهرستان هستند.
وی با اشاره به رسانه‌ای شدن موضوع شهرستان شدن شهر درچه توسط یکی از رسانه‌های محلی، گفت: تمایلی به رسانه‌ای شدن این خبر نداشتم، این موضوع جزو شعارهای انتخاباتی من نبود و پیشنهادی بود که به استاندار اصفهان دادم.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه شهرستان شدن نیاز به ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: با وجود موانع قانونی تلاش می‌کنم با استفاده از تبصره موجود و اینکه امام جمعه و سپاه شهر درچه جدا هستند، شهرستان شدن شهر درچه پیگیری و دنبال شود.
فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جزئیات خدمت سربازی معتادان

ش ژوئن 11 , 2016
جانشین سازمان وظیفه عمومی، جزئیات چگونگی خدمت سربازان معتاد و مشمولانی که به مواد مخدر اعتیاد دارند را تشریح کرد. سایت نودیها : سردار ابراهیم کریمیبا اشاره به وضعیت خدمتی مشمولان معتاد به مواد مخدر و اعزام آن‌ها به یگان‌های نیروهای مسلح اظهار کرد: بررسی چگونگی خدمت مشمولانی که به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...