دفتر ۱۷ شبکه ماهواره‌ای در ایران بسته شد

اشتراک گذاری :

اخبار

پورفلاح گفت: دشمنان به اسم شیعه ۱۷ شبکه ماهواره‌ای ایجاد کردند که دفاتر آن‌ها در داخل کشور توسط نظام جمهوری اسلامی تعطیل شده است.

شرح خبر در ادامه

به گزارش جام نیوز، معاون وزیر اطلاعات صبح امروز در چهارمین همایش آیین برادری در شهرستان بم گفت: اصولا انسان‌ها عبادت‌گرا هستند و پیامبر اکرم (ص) نیز آمدند که مسیر عبادت و پرستش را به راه راست هدایت کنند و طی تاریخ اسلام دشمنان تلاش‌های زیادی کردند تا بندگان را از این مسیر گمراه کنند.

 

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) در تبیین رسالت و گسترش دین خود همواره ایجاد وحدت کردند و آنچه موجب شد تا دشمنان بتوانند با اسلام مقابله کند، ایجاد تفرقه است که با تاسف روز به روز گسترش می‌یابد.

 

معاون اطلاعات داخلی وزیر اطلاعات عنوان کرد: دشمن از رویکرد سخت‌افزارانه در دنیای کنونی به جایی نرسید که نمونه آن جنگ تحمیلی است.

 

وی افزود: آن‌ها دیدند نمی‌توانند از این طریق به اهداف‌شان برسند و جامعه اسلامی در برابرشان ایستادگی دارد، رویکرد نرم‌افزارانه را در دستور کار قرار دادند تا با تفکر و مکتب امام خمینی (ره) که در جهان در حال رشد است، مقابله کنند و به نوعی تفکر دیگر را گسترش دهند.

 

پورفلاح خاطرنشان کرد: ایجاد گروه‌هایی مانند داعش و به اسم حکومت‌های اسلامی در برخی از کشورها که به خود مسلمانان ضربه می‌زند یکی دیگر از اقدامات دشمنان است.

 

وی ادامه داد: آنچه در دنیا بر ضداسلام می‌بینیم و صرفا توسط صهیونیست و یهودی‌ها برنامه‌ریزی می‌شود، می‌خواهند کاربرد ارزش‌های اسلامی را از بین ببرند.

 

پورفلاح عنوان کرد: اما با اقداماتی که توسط جمهوری اسلامی انجام شده تاکنون به اهداف خود نرسیده‌اند.

 

معاون اطلاعات داخلی وزیر اطلاعات گفت: با اقداماتی که دشمنان علیه اسلام داشتند، صهیونیست را به حاشیه بردند که این برای ما خطر محسوب می‌شود.

 

وی تصریح کرد: پیامبر (ص) در سرزمینی که مردم آن مشرک بودند با یک رویکرد خوب وارد صحنه شدند و مردم را به دین اسلام فراخواندند و ما نیز باید توجه داشته باشیم که دایره اسلام روز به روز وسیع‌تر و دایر کفر محدود شود.

 

پورفلاح اظهار کرد: مسلمانان به جای اینکه اصول و ارزش‌های مشترک را ارج نهند در زیر سئوال بردن مقدسات یکدیگر اقدام می‌کنند که این از حربه‌های دشمنان است.

 

وی افزود: به اسم شیعه دشمنان ۱۷ شبکه ماهواره‌ای ایجاد کردند که دفاتر آن‌ها در داخل کشور توسط نظام جمهوری اسلامی تعطیل شده است.

 

پورفلاح تصریح کرد: ممکن است در قم و به اسم مرجعیت فتواهایی صادر شود اما آنچه برای ما ملاک است، بیانات رهبری است که اختلاف بین شیعه و سنی را حرام اعلام کردند.

 

معاون اطلاعات داخلی وزیر اطلاعات با اشاره به مناسک حج گفت: تمام شعائر مراسم حج حول محور ولایت است که برخی مسلمانان به آن توجه نمی‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمن می‌توانیم از طریق مقابله گفتمانی شامل نقد معرفتی، نقد روش‌شناختی و نقد کارکردی اقدام کنیم و در این مقابله نباید مسلمانان را در برابر یکدیگر قرار دهیم بلکه مسلمانان باید متحد شده و در برابر دشمن قرار گیرند.

 


 فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آموزش ردیف آوازی موسیقی اصیل ایرانی به روایت استاد کریمی - راست پنجگاه

پ اکتبر 15 , 2015
رادیو بصیرت – موسیقی سنتی   دستگاه راست پنجگاه دارای ۱۴ گوشه و مقام است که هر کدام زیبایی خاصی و گوش نوازی دارند.   دانلود در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...