دمنوش‌ها و شربت‌ های ضد عطش برای روزه‌داران

اشتراک گذاری :

مریم مقیمی گفت: بهترین شربتها برای رفع تشنگی در ماه رمضان ماء الشعیر، شربت لیمو، شربت نارنج یا بالنگ و شربت سکنجبین است.

وی ادامه داد: همچنین آب انواع میوه‌ها مانند انار، سیب، به و گلابی علاوه بر تقویت معده برای رفع تشنگی توصیه می شوند.

این متخصص طب سنتی گفت: دمنوش های گیاهی نیز از دیدگاه طب سنتی برای ایام روزه داری مفید هستند و بیشتر از نوشیدنی های گازدار و قندی توصیه می‌شوند.

مقیمی افزود: به عنوان مثال دمنوش شیر بادام برای روزه داران مناسب است و می توان بادام را با عسل و آب سرد مخلوط و مصرف کرد.

وی ادامه داد: شیر خرما نیز نوشیدنی مناسب دیگری برای رفع عطش است که بادام به همراه عسل و خرما و شیر می‌تواند معجونی برای رفع خستگی و عطش باشد.

این متخصص طب سنتی گفت: خوردن شیر با مغز بادام خام، مغز گردو ، مغز پسته خام، کنجد و پودر نارگیل نیز نوشیدنی مناسب دیگری برای این ایام است.

وی تصریح کرد: شربت زرشک، خاکشیر و لیمو برای رفع عطش روزه داران توصیه می‌شود.

(فارس)

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 37

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چند نکته برای کسانی که موی چرب دارند

س ژوئن 23 , 2015
یک متخصص پوست و مو گفت: چرب شدن موهای سر از سن بلوغ در افراد آغاز می‌شود. دکتر اکرم انصار اظهار کرد: پوست سر از سه لایه تشکیل شده و دارای منافذی است که مو از آن خارج می‌شود، در کنار ریشه مو نیز یک غده چربی وجود دارد که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...