دولت هیچ گزارش صوتی و تصویری از دانشجویان در روز ۱۶ آذر منتشر نکرده است/ لزوم حراست از حریم آزادی و استقلال تشکل‌ها

اشتراک گذاری :
نودیها:اتحادیه بزرگ دانشجویی در نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کردند: دولت با وجود گذشت نزدیک به یک هفته از روز ۱۶ آذر هنوز هیچ گزارش صوتی و تصویری از سخنرانی نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی کشور منتشر نکرده است.
 
  اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، جنبش عدالتخواه دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور و انجمن‌های اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کردند: نزدیک به یک هفته از مراسم ۱۶ آذر دانشگاه تهران که با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد می‌گذرد و هنوز هیچ گونه گزارش صوتی و تصویری از سخنرانی نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی کشور منتشر نشده و در اختیار خود تشکل‌ها نیز قرار نگرفته است.
 
در ابتدای این نامه آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسب آغاز ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی اکرم و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای شما و همه همکارانتان در مجموعه وزارت علوم،به استحضار می‌رساند که با وجود گذشت نزدیک به یک هفته از مراسم ۱۶ آذر دانشگاه تهران که با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد هنوز هیچ گونه گزارش صوتی و تصویری از سخنرانی نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی کشور منتشر نشده و در اختیار خود تشکل‌ها نیز قرار نگرفته است.
 
در ادامه این نامه بیان شد: اطلاع رسانی و تبیین آنچه در جلسه با ریاست قوه مجریه رخ داده است در حقیقت انعکاس نظرات نمایندگان خیل کثیری از نمایندگان جریانات دانشجویی و آرا و نظرات آنها پیرامون مشکلات جاری کشور است.
 
همچنین در این نامه تاکید شد: از نمایندگان دولت محترم که معتقدند نباید قلم ها را شکست و دهان ها را بست انتظار می‌رود بدون هیچ واهمه ای گزارش کامل جلسه مذکور اعم از فیلم عکس و صوت را در اختیار تشکل‌های دانشجویی قرار دهند و آن‌ها را در تبیین و روشنگری نسبت به بازتاب نظرات دانشجویان در حوزه مشکلات جاری کشور و انتقادات وارد بر عملکرد دولت محترم یاری نماید.
 
۵ اتحادیه بزرگ دانشجویی در نامه خود به فرهادی اعلام کردند: با توجه به موارد یاد شده مطالبه اصلی آنست که حضرتعالی به عنوان بالاترین مقام مسئول در حوزه آموزش عالی و امورات مربوط به دانشجویان از حریم آزادی و استقلال تشکل‌ها حراست کرده و ترتیبی اتخاذ فرمایید که پیگیری های لازم در امر مذکور از نهاد ریاست جمهوری،صدا و سیما و هر ارگان ذی‌ربط دیگری به عمل آید.
رجا نیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رمز موفقیت قرائتی/ بزرگ‌ترین آرزوی وی/ کتابهای رایگان این مبلغ/ قراری که او با امام رضا(ع) گذاشت

س دسامبر 13 , 2016
نودیها:امروز سومین روزی است که حجت‌الاسلام محسن قرائتی، معلم دوست‌داشتنی همه ایرانیان، به خاطر عمل جراحی در بیمارستان بستری است. محبوبیت او نزد مردم ایران که پیش از این در نظرسنجی نمایشگاه قرآن کریم نیز به اثبات رسیده است، ما را بر آن داشت تا جستجوی بیشتری در زندگی و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...