رئیس جمهور کرواسی با پرواز عادی وارد سوچی شد

اشتراک گذاری :

نودیها:کولیندا گرابار کیتاروویچ ، رئیس جمهور کرواسی برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال کشورش برابر روسیه که ساعت ۲۲:۳۰ امشب (شنبه ) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ انجام می‌شود، وارد شهر سوچی شد.


به گزارش سرویس مطبوعاتی منطقه ای ،رئیس جمهور کرواسی با یک پرواز چارتر وارد سوچی شد.
براساس این گزارش،‌ ونیامین کوندراتیف، فرماندار کراسنودار به استقبال گرابار کیتاروویچ در فرودگاه شهر سوچی رفت .
کونداتیف خطاب به گرابار گفت: ورود شما را به سرزمینِ «کوبان» خوش‌آمد می‌گوییم . مسابقه ی مهمی در پیش است. مطمئنم هر دو تیم به خوبی عمل خواهند کرد و یک بازی زیبا را به نمایش خواهند گذاشت. امیدوارم بتوانید نه تنها در مسابقه شرکت کنید، بلکه راحتی و زیرساخت نیز مورد توجه شما قرار بگیرد.

نکته جالب سفر رئیس جمهور کرواسی به سوچی همراهی او با هواداران تیم ملی فوتبال کشورش در هواپیمای چارتری بود که آنها را به روسیه انتقال می‌داد. یکی از هواداران تیم ملی فوتبال کرواسی در این رابطه گفت: کولیندا گرابار از کرواسی همراه ما به سوچی پرواز کرد و پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را بر تن داشت. او بسیار دموکراتیک است و سفر رئیس جمهور با هواداران فوتبال طبیعی به نظر می‌رسد.

گرابار گفت که در یک پرواز عادی به سوچی آمده است

رئیس جمهور گفت: “این کار اصلا غیرعادی نیست، من قبلا برای سفرهای رسمی و دولتی با خطوط تجاری سفر کرده ام، به عنوان مثال، به ایتالیا و ایران”.

گرابار افزود: “همه ما از سفرهای تجاری را رد کردیم.

امروز ۵ هواپیمای چارتر که ظرفیت هر یک ۱۴۴ مسافر بود وارد سوچی شد و انتظار می رود که حدود ۱۰ هزار هوادار کرواسی برای حمایت از تیم ملی کشورشان در مرحله یک چهارم نهایی وارد در سوچی حضور یابند.

 باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 33

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۱۴ مواد غذایی که باعث مسمومیت می‌شوند

ی جولای 8 , 2018
نودیها:در این مطلب به ۱۴ مواد غذایی اشاره شده است که باعث مسمومیت می شوند: ۱. تخم‌مرغ عسلی چه چیزی در مورد تخم‌مرغ عسلی جذاب نیست، به ویژه اگر در کنار کمی گوشت پخته شده باشد؟ عفونت بالقوه سالمونلا، این است! باکتری سالمونلا یکی از چندین عوامل شایع مسموم‌کننده غذایی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...