رازهایی از مردان که زنان بی خبرند

اشتراک گذاری :
دانشمندان فرهنگ های مختلفی را مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند که هر چه در یک کشور برابری جنسیتی بیشتر باشد احتمال کمتری وجو دارد که مردان برای زندگی مشترک خود هوش را در اولویت اول در کنار زیبایی ملاک انتخاب  می دانند و در جوامعی که برابری جنسیتی وجود نداشته باشد مدت زمان زندگی های مشترک کوتاه تر است و مردان زیبایی را به هوش ترجیح می دهند.
ماندن مادران درخانه درآمریکا امری غیرعادی محسوب می شود درحال حاضر با توجه به آمار اداره نیروی کار بین ۷۰ درصد از مادران آمریکایی با کودکان زیر ۱۸ سال در بیرون از خانه کار می‌کنند به همین دلیل دانشمندان یک از دلایل انتخاب زن باهوش را کمک های مالی که زن می‌ تواند در زندگی به خانواده کند را ملاک انتخاب معرفی می کنند.
محقق این مطالعه آلیس ایگلی  دکترو استاد روانشناسی و همکار هیئت علمی در موسسه تحقیقات سیاست در دانشگاه نورث وسترن در گفتگو با یاهو هلث می گوید: مردان با خود می گویند چرا بجای یک درآمد برای زندگی دو درآمد وارد زندگی نشود دو درآمد به زندگی بهتر کمک خواهد کرد و هر چه زن باهوش‌تر باشد درآمد بهتری خواهد داشت.
روانشناس بالینی جان مایر دکترو محقق سلامت خانواده تصریح کرد: کشف این موضوع که هوش زنان عامل مهمتری از زیبایی است مرا شوکه نکرد زیرا باتوجه به به افزایش تعداد زنان تحصیل کرده تمایل زنان به کار بیشتر خواهد شد و با توجه به آمارهای ارائه شده در ۳۸ درصد ازدواج ها زنان شاغل هستند.
مایر در ادامه گفت: زنان باهوش و شاغل با توجه به عزت نفس و اعتماد نفس بالا جذابیت های بیشتری برای انتخاب به عنوان همسر خواهند داشت درآمد زنان شاغل علاوه بر این جذابیت ها در نقش مهمی در ازدواج ایفا می‌کنند.
ایگلی تشریح کرد: هرچند که تمایل به ازدواج از روی زیبایی درمیان مردان بیشتر است اما یافته های ما نشان داده است که زیبایی عاملی در زندگی های کوتاه مدت است و در زندگی های که برای مدت های طولانی دوام پیداکرده اند در انتخاب همسر خود و جذابیت های فردی آن دقت های بیشتری داشته اند.
وی اظهار داشت: اگر یک زن باهوش و زیبا باشد او یک  فرد بسیار مناسب برای ازدواج خواهد بود و هر چه که ویژگی های دیگر مانند اخلاق همسر بهتر باشد او فردی مناسب‌تر خواهد بود هرچند این موضوع را نمی توان کتمان کرد که هر فردی ترجیح می‌دهد همراه زندگیش زیبا باشد اما مورد اعتماد بودن و ملاحظه گر بودن او عاملی مهم‌تر است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رابطه اندازه کفش و طول عمر

د فوریه 15 , 2016
طی مطالعه‌ای که در دو سال انجام شد، دانشمندان داده‌های ۳۴۰۰ مرد و زن مرده را جمع‌آوری و بررسی کردند و رابطه‌ای نزدیکی را بین طول عمر بیماران مرده و اندازه پا افراد پیدا کردند. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که اندازه بدن افراد و چاقی و لاغری آن‌ها ممکن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...