راز دندان‌های سالم در چیست؟

اشتراک گذاری :
نودیها:محمد نیکنامی اظهارکرد: بیماری‌های دهان و دندان بر خلاف برخی از بیماری‌ها قابل پیشگیری است.
 
وی ادامه داد: برای پیشگیری از پوسیدگی دندان حداقل روزی دو بار مسواک زدن با خمیر دندان حاوی فلوراید لازم است.
 
وی افزود: علاوه بر این برای جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها باید از تکرار در خوردن مواد قندی‌ که احتمال افزایش پوسیدگی دندان را بالا می‌برد، خودداری کرد.
 
این پزشک متخصص با اشاره به راهکار جلوگیری از بیماری‌های لثه توضیح داد: برای این‌کار افراد باید در کنار مسواک زدن و نخ دندان کشیدن از استعمال دخانیات به شدت پرهیز کنند.
 
نیکنامی افزود: بیشترین موادی که باعث خرابی دندان می‌شود مواد کربوهیدرات‌دار مانند انواع کیک، آب نبات، کلوچه، نوشیدنی‌های شیرین و مواد نشاسته‌دار مثل چیپس هستند.
 
این دندان پزشک با اشاره به علت اصلی پوسیدگی دندان افزود: در واقع علت اصلی پوسیدگی دندان‌ها باقی‌ماندن مواد کربوهیدراتی روی آنها است.
 
وی‌گفت: برای داشتن دندان‌های سالم در کنار رعایت موارد مذکور هر شش ماه باید به دندان پزشک مراجعه کرد تا در صورت وجود مشکل هرچه زودتر اقدامات لازم برای رفع آن صورت گیرد.
 
 
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس دستفروش چینی در ایران!

د آوریل 24 , 2017
نودیها:چینی‌ ها پس از صادرات کالا، فروشنده‌هایشان را هم به ایران فرستادند! این توریست چینی دارویی با عنوان “داروی سردرد” ساخت چین را می فروشد. مشرق برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 18

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...