راز ناپدیدشدن حاکم امارات!

اشتراک گذاری :

سایت نودیها یه نقل از العالم، کمپین فعالان اینترنتی هوادار شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان حاکم امارات که دو سال است در غیبتی مبهم به سر می برد، زیر عنوان ” خلیفه کجاست” فاش کردند که وی با وجود داشتن شرایط جسمی ناپایدار، به دستور برادرش محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی، در داخل کشور در اقامت اجباری به سر می برد.

این کمپین با ایجاد هشتگ ‎# این خلیفه (خلیفه کجاست) درتوییتر، تاکید کرد که رسانه های دولتی امارات همواره درباره سرنوشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان حاکم امارات دروغ می گویند و مردم را گمراه می کنند.

به نوشته سایت “وطن یغرد خارج السرب”، کمپین فعالان اینترنتیِ خواهان تعیین سرنوشت حاکم امارات، از طریق شبکه های اجتماعی یادداشت هایی در این زمینه منتشر و همه دستگاه های دولتی امارات را به چالش دعوت کرده تا به صورت مستند ثابت کنند شیخ خلیفه در اقامت اجباری به سر نمی برد.

این کمپین افزود: منابع موثق فاش کرده اند که مقام های اماراتی آماده می شوند تا بزودی از وخامت حال شیخ خلیفه خبر دهند تا زمینه اعلام خبر مرگ را فراهم کنند.

در ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی شیخ خلیفه حاکم امارات پس از سکته مغزی از نظرها پنهان شد و هرچند پس از مدتی از بهبودی حال وی خبر داده شد اما از آن زمان تاکنون هیچ فیلمی از وی منتشر نشده و شهروندان اماراتی نیز هیچ خبری از سرنوشت و سلامتی او ندارند.

درابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی فعالان اماراتی در شبکه توییتر از حکومت ابوظبی خواستار روشن شدن وضعیت شیخ خلیفه، توضیح در باره علت غیبت او و اطلاع رسانی از وضعیت سلامتی او شدند که پاسخی به آنها داده نشده است.

مخالفان دولت امارات پیشتر تهدید کردند که به زودی رازهای پشت پرده غیبت دوساله شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان حاکم امارات را فاش خواهند کرد.

این افراد با اعلام همبستگی در شبکه های اجتماعی با شیخ خلیفه حاکم قانونی امارات که اکنون محمد بن زاید برادر وی و در مدت غیبت او بیشتر در راس امور قرار گرفته و در انظار ظاهر می شود، اعلام کردند که به زودی اسناد موثق و خطرناکی از غیبت شیخ خلیفه حاکم امارات را علنی خواهند کرد.

این افراد در چند ماه گذشته کمپینی را برای همبستگی با رییس دولت امارات راه اندازی کرده و معتقدند که محمد بن زاید ولیعهد این کشور و طرفداران او باعث غیبت وی شده اند.

خلیفه بن زاید آل نهیان ۶۸ ساله رئیس امارات و حاکم ابوظبی،  فرزند زاید بن سلطان آل نهیان است که در سال ۲۰۰۴ و پس از درگذشت پدرش رئیس امارات و حاکم ابوظبی شد.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نامه جنجالی بازیگران زن به معاون سیما : برای حفظ عفت فیلم بازی نمی کنیم!

ی مه 1 , 2016
سایت نودیها :  ۳۰ بازیگر زن در نامه‌ای به معاون سیما رسیدگی به وضعیت رکود کاری خود را خواستار شدند.  فقیه سلطانی دیروز از دلایل کم کاری های اخیرش صحبت کرد. سلطانی در این گفت و گو از نامه ای که به امضای ۳۰ بازیگر زن خطاب به معاون سیما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...