راههای ترک وسواسی(۳) – سرنخی از کلاف شیطان!

اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ – سوال وسواسی

بسم الله الرحمن الرحیم – یکی از مشکلاتی که امروز گریبان انسان ها را در سراسر جهان گرفته است وسواسی است. تصور ما این است که وسواسی فقط در مسایل دینی است در حالیکه اینگونه نیست و وسواسی می تواند هر کسی را درگیر کند. راهکارهای ترک وسواسی را برای شما عزیزان خواهیم آورد. این بار راهکاری را بررسی میکنیم به نام "سرنخی از کلاف شیطان!". این مطلب را در ادامه بخوانید.

استاد فاطمی نیا در یکی از سخنرانی هایشان با اشاره به مبحث وسواسی به یک نکته کلیدی اشاره می کنند آن هم اینکه شیطان برای وسوسه در هر موردی با یک سرنخ و سر کلاف آغاز می کند اگر فرد سر کلاف را بگیرد دچار مشکل می شود.

این یک امر آزمایش شده است شما برای ترک وسواسی از همان اول باید سر کلاف را نگیرید یا اگر گرفتید ادامه ندهید هر چه جلو تر بروید ممکن است کار سخت شود. شما وقتی در موقعیت عمل به وسواسی قرار می گیرد مثلا وضو گرفتن یا ظرف شستن ، از همان اول به آن چه در فکرتان می آید بی اعتنا باشید و سرکلاف را نگیرید. این هم در کنار دیگر راههایی که قبلا گفته شد مفید خواهد بود .

راههای ترک وسواسی (۱) – بی اعتنایی

 راههای ترک وسواسی(۲) – بدان یا بپرس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اگه ازدواج کنم ۴ (طنز) - مامان - کادو - کتاب

پ اکتبر 15 , 2015
عکس و گرافیک – جالب برای مشاهده در ابعاد واقعی تصویر را ذخیره کنید. "اگه ازدواج کنم" های بعدی در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 10

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...