راه اندازی بیمه دندانپزشکی

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : دکترمهدی ریاحی‌فر – عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه در سال جاری به جای بیمه‌های درمان محور به سمت بیمه‌های سلامت محور و انفرادی حرکت کردیم، اظهار داشت: از آنجایی که هزینه‌های دندانپزشکی بسیار گران قیمت است و اکثر مردم در صورت بروز مشکل به دندانپزشک مراجعه می‌کنند، برای پیشگیری؛ این شرکت بیمه‌های دندانپزشکی را طراحی کرده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با پرداخت ماهیانه ۱۷ هزار تومان تمام خدمات دندانپزشکی کودک تا ۶ سالگی توسط شرکت پرداخت می‌شود، افزود: این اقدام به شرطی انجام می‌شود که کودک هر ۶ ماه یک بار به صورت رایگان توسط دندانپزشک معاینه شود. مسلما کودک تا ۲ سالگی نیاز به خدمات دندانپزشکی ندارد ولی در این دوران باید به مادر در خصوص رعایت بهداشت دندان کودک آموزش داده شود.

ریاحی فر با بیان اینکه این اقدام باعث کاهش شاخص خرابی و از بین رفتن دندان‌ها می‌شود، گفت: در این شرایط در صندوق‌های سال‌های آتی با حق بیمه کمتری این خدمات را پوشش می‌دهیم.

وی پاسخ به این سوال که آیا سایر افراد بزرگسال نیز می‌توانند از این پوشش بیمه‌ای بهره‌مند شوند، بیان کرد: طرح‌هایی وجود دارد که افراد با هزینه حدود ۵۰ درصد بازار فعلی دندان‌هایشان را ترمیم می‌کنند و بعد به عنوان ریسک سالم با پرداخت ماهیانه ۱۷ هزار تومان تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ در خصوص بیمه درمان انفرادی نیز گفت: در این بیمه نیز رویکرد به سمتی است که ریسک‌های سالم را تحت پوشش قرار دهیم به طوری که بیمه‌شدگان هر ۶ ماه یک بار معاینه شوند تا حواسمان باشد که مشکلی از نظر ابتلا به بیماری برای آنها ایجاد نشود. این اقدام فرصتی در جهت پیشگیری از بیماری‌ها است که هم به نفع بیمه شده و سازمان‌های بیمه‌گر است.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روزانه چند لیوان آب بنوشیم؟

ی جولای 8 , 2018
نودیها:آزیتا حکمت‌دوست، متخصص تغذیه در ارتباط با راهکارهای تغذیه پیشگیری از گرمازدگی اظهار داشت: به دلیل تعریق زیاد و شدت گرما در فصل تابستان آب و املاح زیادی از بدن خارج می‌شود که جایگزین کردن این آب و املاح جهت حفظ سلامت بدن امری ضروری است. وی افزود: استفاده از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...