روایت همسر شهیدمدافع‌حرم از توهین فائزه هاشمی و محافظانش به ایشان

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : همسر سردار شهید هادی کجباف‌زاده در یادواره شهدای مدافع حرم خرم آباد از برخورد توهین ‌آمیز فائزه هاشمی و محافظانش با خود خبر داد و گفت: ما نه مصلحت را رعایت می‌کنیم و نه در لفافه سخن می‌گوییم واقعیت امر این است که فائزه هاشمی چرا باید با امنیت وارد خرم آباد شود؟ چرا باید با بچه‌های انقلابی برخورد تند شود؟

همزمان با حضور دیروز  فائزه هاشمی برای سخنرانی تبلیغاتی انتخاباتی اصلاح‌طلبان در خرم‌آباد که  با اعتراض گسترده مردم روبرو شد؛ یادواره شهدای مدافع‌حرم در این شهر نیز با حضور جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس برگزار شد. همسر سردارشهید هادی کجباف‎‌زاده در سخنان خود به حضورش در سالن سخنرانی فائزه هاشمی و اعتراضش به او اشاره کرد و گفت: میکروفن را گرفتم و گفتم من همسر شهید مدافع حرم هستم که به زور میکروفن رو از من گرفتند و زشت ترین دشنام ها را به ما دادند.

همسر شهید کجباف گفت: وقتی متوجه حضور فائزه هاشمی شدم به محلی که این زن فتنه گر حضور داشت رفتم و به هر شکلی که بود رفتم و در کنارش قرار گرفتم. رفتم و گفتم اجازه دهید که من یک سوال از شما بپرسم من خیلی مودبانه جلو رفتم و خیلی با احترام حتی به او سلام هم کردم.

گفتم اجازه بده که من یک سوال ازشما بپرسم سه بار این را گفتم که برگشت و به من گفت صبر کن بعد محافظینش به سمت من هجوم آوردند و گرفتند که من را به بیرون پرت کنند. منطق اینها بی‌ادبی، فحش، زدن و بی حرمتی است. گفتم من از این خانم سوالی دارم می خواهم از این خانم سوالی کنم ولی بعد از اینکه حرفش تمام شد صورتش را برگرداند و محل نگذاشت و رفت.

من می‌خواستم سوال بپرسم که شما و خانواده‌تان از جان این ملت چه می‌خواهید؟ ما کشته و مجروح دادیم ما ۳۵ سال است که خون دل می‌خوریم شما چه کردید شما حکومت کردید، خوردید و بردید، تفریح کردید چه کردید برای این ملت ولی ظرفیت این را نداشت که بایستد که من چه به او می‌گویم و بعد از آن من میکروفن را از کسی که میکروفن در دستش بود گرفتم و گفتم که بنده همسر شهید مدافع حرم هستم ولی او یکباره با بی‌احترامی میکروفن را از دست من گرفت.
 

وی اظهار داشت: وقتی یک زن شهید مدافع حرم که برای استقلال، عزت، امنیت و اسلام دارد دفاع می‌کند نتواند حرفش را بزند و میکروفن را از دست او می‌گیرند و یک زن فتنه‌گر را اجازه می‌دهند که سخن بگوید باید ما عزا بگیریم.

همسر شهید مدافع حرم گفت: در هر حال وقتی‌که میکروفن را از من گرفتند طرفداران خانم هاشمی خواستند که ما را بزنند و زشت‌ترین دشنام‌ها را به ما دادند. اینها این چنین هستند و البته همه کارنامه آنها را در تهران و برخی شهرها دیدند. نگذارید که اینها به اهدافشان برسند چون اینها در پشت پرده مزدور دشمنانی هستند که خون بچه‌های ما ریختند بیایید به خود آییم و حقایق را بهتر متوجه شویم.

رجانیوز

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهره جدید حسین فریدون همه کاره فروش نفت و گاز کشور شد!

پ آوریل 28 , 2016
سایت نودیها :  دوباره حسین فریدون خبرساز شد. فریدون که تاکنون مهره‌های خود را بر بسیاری از جایگاه‌های کلیدی اقتصادی (از بانک‌های ملی، ملت، صادرات و رفاه تا تاپیکو و شستا) گماشته، اکنون سراغ شیخ الوزرا رفته و مهره جدیدی را در تمامی امور بین الملل نفت قرار داده است. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...