روزنامه نگار توهین کننده به امام رضا(ع) به دادسرا احضار شد

اشتراک گذاری :

نودیها:دادستانی تهران اعلام کرد: فردی که در فضای مجازی به یکی از ائمه معصومین اهانت نموده بود تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران نامبرده توسط دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.

امیرحسین میراسماعیلی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب روزنامه جهان صنعت با انتشار پستی توئیتری به ساحت مقدس امام هشتم اهانت کرد. این روزنامه‌نگار که پیش از این نیز به دلیل انتشار مطالبی مشابه، خبرساز شده بود این بار پا را فراتر گذاشت و به طور مستقیم امام رضا (ع) را با آگاهی از ارادت و تعصبی که شیعیان به ایشان دارند خطاب قرار داد.

متأسفانه به دلیل توهین‌آمیز بودن مطالب منتشرشده توسط این خبرنگار از بازنشر آن معذوریم. لازم به ذکر است که در حساب توئیتری وی توهین‌های متعدد دیگری نیز به ساحت ائمه اطهار(ع) دیده می شود.

انتشار این پست در فضای مجازی، واکنش‌های تندی را از سوی کاربران در پی داشت. شدت انتقادها به حدی بود که روزنامه جهان صنعت را برای این اشتباه بزرگ وادار به عذرخواهی کرد.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پخش سریال «شب عید» از نیمه شعبان

س آوریل 24 , 2018
سعید آقاخانی کارگردان مینی سریال «شب عید» اعلام کرد، این اثر قرار است از نیمه شعبان از شبکه یک پخش شود. سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی سال ۹۶ ساخته شد و ابتدا گفته شد که این مینی سریال قرار است، در نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش شود. این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...