زایمان بی‌درد رایگان در بیمارستان میلاد + نوبت دهی و اطلاعات بیمارستان

اشتراک گذاری :

اخبار و تحلیل ها

در مراسمی با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لوح دوستدار مادر و لوح ارتقاء سلامت به بیمارستان میلاد اهداء شد.

دکتر محمود رضا فیاض، مدیر عامل بیمارستان میلاد در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقاء سلامت مادر و نوزاد که در سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: بیمارستان میلاد یکی از بزرگترین بیمارستانهای کشور و راس هرم درمانی سازمان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به این که در زایمانهایی که ریسک بالایی دارند گریزی از سزارین نیست، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۶ کلاسهای آمادگی برای مادران باردار و کارکنان برگزار کرده‌ایم که در پایان گواهی نامه شرکت در کلاسها را نیز به افراد می‌دهیم.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر فیاض تصریح کرد: در ۲ سال اخیر آموزش زایمان فیزیولوژیک در بیمارستان میلاد گسترش پیدا کرده است.

مدیر عامل بیمارستان میلاد تاکید کرد: زایمان بی‌درد از سال ۹۳ به صورت رایگان در این بیمارستان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به افزایش زایمان طبیعی و کاهش سزارین در بیمارستان میلاد گفت: به طور حتم این کار نتیجه زحمات گروه زنان و زایمان و مجموعه مدیریت بیمارستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

منبع خبر : ایسنا

 

 

اطلاعات بیشتر :

سایت بیمارستان میلاد

نوبت دهی بیمارستان میلاد آنلاین

نشانی :  اتوبان همت، خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد
تلفن :   ۸۴۰۹۰ -۰۲۱

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آزمون بزرگ مجلس و نمایندگان/دولت کلا گوشهایش را گرفته!/بعد ازتوافق بد وین اینک بدنبال چه هستید؟/از بزن و برقص هسته ای تا مجلس ترحیم صنعت هسته ای/آمریکا آب دهان کف دست دوستانش هم نمی‌اندازد!

چ جولای 29 , 2015
به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از توافق بد وین و قطعنامه ای که اغلب کارشناسان آن را نقد کرده اند و حرف دارند، هرچه از طریق کارشناسان گفته شد حتی جوابی هم از طرف دولتی ها بیرون نیامد. دیگر منتقدان از زبان آرام ، تند ، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...