زوج‌هایی که زیاد عکس به اشتراک می‌گذارند دچار اختلال روانی هستند

اشتراک گذاری :
نودیها:مطالعات محققان دانشگاه دانمارک نشان داده، زوج‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارند، افسرده هستند و از اختلالات فکری و روانی رنج می‌برند.
 
به عقیده محققان زوج‌هایی که مرتب از زندگی شخصی خود عکس می‌گیرند و در شبکه‌های اجتماعی آن را به اشتراک می‌گذارند، از اختلالات روانی رنج می‌برند و در اکثر موارد خود فرد این مسئله را نمی‌داند و ناآگاهی فرد به سلامت روانی‌اش آسیب بیشتری وارد می‌کند.
 
تحقیقات بر روی ۸۰۰ مرد نشان داد، افرادی که از زندگی خود مرتب عکس می‌گیرند و دغدغه اشتراک‌گذاری آنها را دارند، دچار خودشیفتگی و اختلالات فکری و روانی هستند و هر چه عکس مورد نظر برای جلب رضایت دوستان شبکه‌های اجتماعی بیشتر رتوش شود، شدت اختلالات فکری و روانی افزایش می‌یابد؛ این مسئله برای خانم‌ها نیز صدق می‌کند.
 
مطالعات محققان دانشگاه دانمارک هم‌چنین نشان داده، زوج‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و اینستاگرام دوری می‌کنند و تصاویر لحظات زندگی خود را به اشتراک نمی‌گذارند، زندگی شادتر، بی‌تنش‌تر و عادی دارند. 
 
دانشمندان عقیده دارند، هر چه زمان بیشتری پای شبکه‌های اجتماعی صرف شود، اختلالات شدت می‌گیرند و سلامت روانی افراد آسیب‌های بیشتری می‌بیند. 
فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جالب‌ترین اتفاقات علمی سال ۲۰۱۶

ش دسامبر 24 , 2016
نودیها:تعمیرات فضایی، کشف دایناسور، کشف دنیای جدید،ساخت لنزهای متفاوت و غیره از اتفاقات علمی جالب و مهم در یک‌سال گذشته در سراسر جهان بود که در این مجموعه آنها را بررسی می کنیم.   حضور یک قرن قبل «آلبرت انیشتین» نظریه نسبیت را مطرح کرد و فوریه امسال برای نخستین […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...