سایت “زاویه نگاه” ، ارتباط صنعت و دانشگاه

اشتراک گذاری :

نودیها :  هدیه یزدان‌پناه مدیر سایت «زاویه نگاه» از راه‌اندازی این سایت به منظور تقویت ارتباط میان صنعت و نخبگان و دانشگاهیان خبر داد و گفت: از طریق سایت زاویه نگاه سعی می‌شود تا ارتباطی میان صنعت و نخبگان و دانشگاهیان برقرار شود، هیچ سایتی با این رویکرد و گستردگی کار در هیچ نقطه از جهان وجود نداشته و این سایت خود یک اختراع محسوب می‌شود.

وی افزود: ما یک ایرانی هستیم و هر گاه بخواهیم می‌توانیم هر آنچه در ذهنمان می‌گذرد به مرحله اجرا بگذاریم، ما در این برهه از زمان که آن را حساس می‌توان گفت در زمانی که تمامی معادلات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بر پایه علم نوشته و اجرایی می‌شود، در زمانی که دغدغه‌هایی همچون کمبود شغل، فرار مغزها و عدالت امکانات وجود دارد بر آنیم که از پتانسیل بسیار خوبی که در تمامی نقاط کشور وجود دارد به نحو احسن استفاده کرده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

یزدان‌پناه اظهار داشت: ما بر این عقیده‌ایم که دریچه‌ای را باز کنیم و هر آنچه نیازهای سالم انسان‌های جهان است و برای صاحبان صنعت آرزو و نداشته محسوب می‌شود از زاویه نگاهی دیگر در معرض تفکر قرار دهیم تا هر آنکه می‌تواند فکر کند ما را یاری کند. یادمان باشد هر آنچه می‌خواهیم می‌شود.

مدیرسایت زاویه نگاه در رابطه با نحوه فعالیت این سایت گفت: این سایت راه طولانی و سختی دارد و توقع دارد مسئولان آن را یاری کنند و تاثیر آن را صنعت و مردم در کوتاه مدت خواهند دید، بر اساس فراخوان‌هایی که به تقاضای  صاحبان صنعت در این سایت گذاشته می‌شود از کسانی که طرح و ایده جدیدی دارند و در سایت ثبت نام کرده‌اند و طرح آنها کاربردی نیز باشد دعوت می‌شود و طی سلسله جلسات با صاحبان صنعت یکی دو طرح انتخاب و در نهایت کار به بهترین نخبه در آن موضوع محول می‌شود.

شایان ذکر است، سایت زاویه نگاه به نشانی اینترنتی  http://zavienegah.ir در دسترس است.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شورای هماهنگی اصلاحات سخنرانی دکتر یامین‌پور را لغو کرد

پ فوریه 11 , 2016
در حالی که در ایام دهه فجر، از روز گذشته برنامه ریزی برای سخنرانی دکتر یامین پور در مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در مسجد حضرت علی اصغر(ع)  در محله نیروگاه قم صورت پذیرفته بود، با فشار شورای هماهنگی اصلاحات، علی مطهری به عنوان سخنران این مراسم معرفی شد. در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...