سخنی با برادران اهل سنت در مورد مداحی شبکه پنج و توهین!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها : چند روز قبل از این در حالی که شبکه پنج سیما در حال پخش زنده یک مراسم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) بود، یک مداح با توهین به مقدسات برادران اهل سنت خاطرمان را مکدر کرد.

یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت بسیار را در مورد وحدت سنی و شیعه باید دانست و این بیشتر بر می گردد به برادران و خواهران عزیز اهل سنت زیرا دشمن در رسانه های عریض و طویل ما می گردد و کوچکترین نکته ای پیدا کند دستمایه اختلاف افکنی خواهد کرد.

اگر کوچکترین مطلبی و توهینی در یک رسانه عمومی یا حتی خصوصی به مقدسات شما عزیزان بشود قطع به یقین رسانه های مختلف جهان سعی در درشت نشان دادن مطلب می کنند و این نشان از اهمیت بالای وحدت سنی و شیعه است. دشمن که بسیار سعی کرده ما را از هم جدا کند و هدف عظیم و بزرگ ما که تشکیل تمدن نوین اسلامی است که قطعا به نفع همه مسلمین جهان است را تبدیل کند به جنگهای مذهبی بیهوده و نفرت افکنی های بیهوده.

امروز بغض و کینه ما همه باید در مسیر نفرت و بغض از دشمنان بشریت و دشمنان اسلام باشد و لا غیر.

نمونه اش همین دویچه وله آلمان گشته هر چه اعتراض از برخی بزرگان عزیز اهل سنت، از نمایندگان و غیره پیدا کرده و در یک مطلب منتشر کرده و با این تیتر که ادامه اعتراضات بعد از توهین صدا و سیما  به جای این که آبی یاشد روی آتش نقش بنزین را بازی کرده است.

هیچ آبی از اختلاف گرم نمی شود جز برای دشمنی که دیدیم وقتی داعش دستش به هر کدام از ما رسید چه بلایی سرمان آورد. برای دشمن فرقی نمی کند از کدام مذهب و مسلکی فقط می خواهد که ما نباشیم زیرا که بودن ما مانعی است برای چپاول حق ملتهای جهان.

امروز ما با عشق ورزیدن به یکدیگر هر اتفاقی هم که گاهی در رسانه هایمان بیفتد تمام نقشه های دشمن را از بین خواهیم برد.

خدا ، قبله ، پیامبر ، کتاب ، دین و… هزاران هزار علت دیگر وجود دارد که ما به هم عشق بورزیم…

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مداحی شبهای جمعه میگیرم هواتو امیر عباسی و میثم مطیعی

ی مه 26 , 2019
دانلود مداحی شبهای جمعه میگیرم هوانو بیچاره اون که حرم رو ندیده امیر عباسی و میثم مطیعی پخش آنلاین این مداحی با صدای امیر عباسی – شور بارگیری این مداحی با صدای امیر عباسی – شور       پخش آنلاین این مداحی با صدای امیر عباسی – زمینه بارگیری […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...