سرقت از متقاضیان ازدواج در سایت همسریابی

اشتراک گذاری :

سرهنگ محمدمهدی کاکوان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش زنی حدوداَ ۳۴ ساله با مراجعه به پلیس فتا از کلاهبرداری مردی که در یکی از سایت‌های همسریابی با وی آشنا شده بود، خبر داد.
وی با بیان اینکه این موضوع ثبت شده و پس از تشکیل پرونده اولیه رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که پاییز سال گذشته در یکی از سایت‌های همسریابی با مردی آشنا شده و با توجه به اینکه سن و سال و ویژگی‌هایش را نزدیک به خود می‌دیده، رابطه میان آنان از طریق ابزارهای مجازی آغاز شده و با گذشت چند ماه در تیرماه امسال با این مرد قرار ملاقات حضوری گذاشته است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اظهارات شاکی، ادامه داد: این زن در یکی از کافی شاپ‌های تهران با مرد مذکور قرار گذاشته در حالی که وی در اظهارات خود ادعا کرده که در بازار طلا از افراد نامدار است و با کشور آلمان در زمینه طلا و جواهر همکاری دارد.
کاکوان با بیان اینکه این زن به ملاقات کلاهبردار رفته و بعد از دقایقی بحث به کیفیت طلاهای وی رسیده است، گفت: متهم در اقدامی پلید به این زن گفته که طلاهایش کهنه شده و اگر مایل باشد می‌تواند جعبه‌ای را در اختیارش گذاشته که با انداختن جواهرتش درون آن پس از یک هفته درخشندگی و زیبایی را به آنها بازگرداند.
وی ادامه داد: این زن نیز فریب اظهارات مرد جوان را خورده و جواهراتش را در همان جا در اختیار وی قرار می‌دهد و آن مرد نیز ظاهرا جواهرات را درون جعبه انداخته و به گفته مال باخته، او حتی صدای انداخته شدن طلاها به درون جعبه را نیز شنیده است. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: یک هفته بعد این زن در حالی که قصد داشت جواهراتش را از درون جعبه خارج کند متوجه شد که درون جعبه تنها چند میخ زنگ زده قرار دارد و خبری از طلاهای چند میلیون تومانی‌اش نیست و به همین دلیل به پلیس مراجعه کرد و موضوع را گزارش کرده است. کاکوان با بیان اینکه پلیس وارد عمل شد و از طریق مهندسی معکوس و اقدامات پلیسی این مرد را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کرد، گفت: وی که حدود ۴۵ سال سن دارد در بازجویی‌های پلیس فتا به دو فقره کلاهبرداری از زنان در سایت همسریابی اعتراف کرد، اما ماموران ما در بازرسی از سیستم‌های رایانه‌ای وی، ۶۴  فقره کلاهبرداری و اطلاعات این چنینی کاربران را کشف کرده‌اند. وی افزود: با توجه به کشف این اطلاعات احتمال اینکه افراد دیگری نیز قربانی این مرد شده باشند، وجود دارند. از این رو با دستور مقام قضایی تصویر بدون پوشش متهم منتشر شده تا شهروندانی که بدین شیوه و از سوی این فرد مورد کلاهبرداری و سرقت قرار گرفتند به پلیس مراجعه کنند. به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، این متهم که برابر تحقیقات اولیه دانشجوی انصرافی رشته نرم افزار است هم اکنون تحت بازجویی و تحقیق قرار دارد و پس از آن پرونده‌اش برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

منبع : کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مجری مشهور همسرش را کشت تا با خواهر او ازدواج کند +عکس

د آگوست 10 , 2015
به نقل از روزنامه رای الیوم؛ پایگاه اصلی نیروهای امنیتی لبنان کلیپی را منتشر کرد که صحنه بازسازی قتلی را نشان می داد که “منهل عبدالقادر” خبرنگار و مجری برجسته لبنانی مرتکب شده بود.     بر پایه این گزارش؛ این مجری شبکه ماهواره ای سعودی همسر خود را به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...