سرنوشت مبهم یک زن پس از سقوط به جوی آب در پاسداران

اشتراک گذاری :
نودیها:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط‌ زنی به جوی آب در پی بارندگی‌های روز گذشته در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: تلاش برای یافتن این زن از شب گذشته تاکنون ادامه دارد.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۹:۴۳ شب گذشته شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ سقوط زنی به جوی آب در خیابان پاسداران خبر داده و اعلام کردند که آب این زن را با خود برده است.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل پسر بچه ۱۰ ساله این زن ادعا کرد که جریان شدید آب مادرش را با خود برده است. همچنین برخی از مغازه‌داران و کسبه نیز تایید کرده و اعلام کردند که برای نجات این زن نیز وارد عمل شدند اما جریان آب او را با خود برده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان کیف دستی این زن را کشف کردند، گفت: اما متاسفانه تلاش‌ها برای یافتن این زن بی‌فایده بوده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

ملکی ابراز امیدواری کرد که این زن موفق به نجات جان خود شده و از جوی آب خارج شده باشد.

جام جم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پس از اینکه او را بدون آرایش دید طلاقش داد!

س نوامبر 8 , 2016
نودیها: مردی در آفریقای جنوبی پس از اینکه زن خود را بدون آرایش و به شکل طبیعی خود دید، طلاق داد. اقدام این مرد به قدری برای همسرش شدید بود که این زن پس از طلاق به یک روانپزشک مراجعه کرده است. روانپزشک در این زمینه اظهار داشت که شوهر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...