سریال مهران مدیری در حاشیه اعتراضات پزشکان! / در فیلم ها و سریال ها از چه کسی و چه چیزی صحبت کنیم؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا – واحد تحلیل نودیها – سریال “در حاشیه” مهران مدیری، به حاشیه های زیادی رفته و از اعتراض پزشکان تا برخی وکلا را در برداشته است.

اما به واقع، با این طرز برخورد با سریال ها و فیلم ها می توان نقد کرد و حرف رسانه ای درست زد. هر جاسخنی از صنفی یا شخصی یا قومیتی به میان می آید همه آن ها معترض می شوند و نتیجه اش می شود فیلمهایی که در تلویزیون می بینیم که آن قدر از واقعیت های جامعه دور هستند که هر چه میکنی رابطه ای میان خودت و آن شخصیت پیدا نمی کنی!

پس کارگردان ، فیلمنامه نویس و کسی که می خواهد جامعه اش را نقد کند، چه کسی را و چه چیزی را نقد کند؟

متاسفانه! این مسئله و مشکل اتفاقا با اعتراض همین اصناف و اقشار و ما مردم همراه هست که چرا تلویزیون به مشکلات اصلی جامعه نمی پردازد؟ در دیگر کشورها مدام همه چیز نقد می شود ، چرا ما نقد نمی شویم؟

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توافق لوزان و قصه تکراری دولت روحانی/همه چی آرومه من چقدر خوشحالم!

ی آوریل 19 , 2015
به نام خدا – واحد تحلیل نودیها – می دانید توافقنامه ژنو یعنی چه ؟ یعنی تسلیم قدرتهای بزرگ در مقابل ملت بزرگ ایران. این بخشی از سخنان جناب دکتر روحانی در مورد توافقنامه ژنو بود. می دانید توافقنامه لوزان به مراتب از ژنو بدتر است و شادی پس از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...