سن ازدواج ۱۰ تا ۱۳ ساله در آوج

اشتراک گذاری :

k,ndih : از قزوین، حجت‌الاسلام حسین یوسفی در دیدار با استاندار قزوین که امشب در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: توسعه مسئولیت سیاسی را در شهرستان آوج داریم و امیدواریم مردم در پای صندوق‌های رأی با مشارکت حداکثری خود نتایج خوبی را رقم بزنند.

وی افزود: این امر طبیعی است جایی که سال‌های سال بخش بود و به تازگی به شهرستان ارتقا یافته است، از تمام امکانات یک شهرستان برخوردار نباشد بنابراین باید این موضوع را به گذر زمان سپرده و اجازه دهیم با مساعدت مسئولان استان به مرور تمام امکانات مورد نیاز در شهرستان آوج فراهم شود.

رئیس دادگستری شهرستان آوج اضافه کرد: رسیدگی به راه آوج و گردنه آن یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد زیرا همواره شاهد بروز حوادث ناگواری در این مسیر هستیم.

یوسفی ادامه داد: سال‌ها قبل از اینکه این جاده یک طرف شود، هر ساله ۵۰ نفر در این مسیر کشته می‌شدند و اکنون که جاده یک طرف شده مشکل اصلی سقوط و چپ کردن ماشین‌های سنگینی است که در این مسیر تردد می‌کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه امکانات درمانی نیز مردم این منطقه در محرومیت کامل به سر می‎برند و برای دسترسی به مراکز درمانی با مشکلات زیادی روبرو هستند.

رئیس دادگستری شهرستان آوج با بیان اینکه با مشکلات فرهنگی و اجتماعی زیادی روبرو هستیم، تصریح کرد: سن ازدواج بسیار پایین است به گونه‌ای که در حال حاضر در روستاهای این شهرستان سن ازدواج به ۱۰ تا ۱۳ سال کاهش یافته است.

یوسفی گفت: آمار اعتیاد و طلاق در این شهرستان رو به افزایش بوده و بیکاری بیداد می‌کند که علت اصلی مشکلاتی مانند اعتیاد و فقدان امکانات تفریحی و ورزشی مناسب در سطح شهرستان است.

عضو شورای اسلامی بخش آبگرم نیز در این جلسه اظهار کرد: در سال ۸۱ که زلزله آوج رخ داد، تسهیلات بازسازی ۳ میلیون تومانی به هر خانواده آسیب‌دیده در زلزله پرداخت شد اما حتی دفترچه قسط نیز به آنان ندادند.

مهرآیین افزود: این امر موجب شد که روستاییان که وضعیت مالی خوبی نیز نداشتند و از سوی دیگر بیشتر آنان در زلزله تمام دارایی خود را از دست داده بودند، به فکر بازپرداخت نباشد.

این عضو شورای اسلامی بخش آبگرم خاطرنشان کرد: پس از گذشت ۱۲ سال احکام قضایی برای تعدادی از آنان صادر شده است و هر یک از آنان باید ۱۱ میلیون تومان بابت ۳ میلیون تومان وام بازسازی که دریافت کردند، پرداخت کنند.

مهرآیین یادآور شد: انتظار داریم تمهیداتی اندیشیده شود تا خانوارهای روستایی که روستاهای آن‌ها در زلزله سال ۸۱ به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده است، مورد بخشودگی قرار گیرند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پلمپ رستوران بزرگ تهران به خاطر سرو مشروب و مراسم مختلط

س ژانویه 26 , 2016
نودیها : «حیدر فتاحی» در گفت‎وگو با میزان، از پلمپ یکی از بزرگترین رستوران‌های شرق تهران خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی و حسب گزارشات مردمی دستور پلمپ این رستوران به دلیل عدم رعایت مسائل شرعی و قانونی صادر شد. وی ادامه داد: طبق […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...