سهام پژو-سیتروئن و ایرباس سقوط کرد

اشتراک گذاری :
نودیها:پس از این که رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، اعلام کرد که آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌کند، روز چهارشنبه، سهام بزرگترین شرکت‌های فرانسوی دارای روابط تجاری با ایران، شامل گروه خودروسازی پی‌اس‌ای (پژو-سیتروئن-اوپل) و شرکت هواپیماسازی ایرباس، سقوط کردند.
ارزش سهام شرکت خودروسازی پی‌اس‌ای، در همان معاملات اولیه ۱.۵ درصد سقوط کرد. این درحالی است که سهام شرکت رنو که آن هم درحال تجارت با ایران است، ۰.۳ درصد افت کرد.
سهام ایرباس ۱.۱ درصد سقوط کرد، هرچند سهام گروه نفتی توتال، که آن هم با ایران تجارت می‌کند، ۰.۷ درصد بالا رفت، چراکه به دنبال بیانیه ترامپ، قیمت‌های نفت به شدت بالا رفته‌اند.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ظریف بدون پاسخ به خبرنگاران هیئت دولت را ترک کرد

پ مه 10 , 2018
نودیها:جلسه دیروز هیأت دولت، متأثر از خروج آمریکا از برجام بود.، محوطه دولت نیز که چهارشنبه‌های هر هفته، شاهد حضور اصحاب رسانه است، از این قاعده مثتثنی نبود. خبرنگاران منتظر بودند تا شخص نخست دستگاه دیپلماسی و مشهورترین چهره مذاکرات هسته‌ای؛ یعنی محمّدجواد ظریف را در بین خود ببینند تا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...